Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...

From: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Date: Thu, 13 Jun 2002 08:27:16 +0200

"tweety" napisała

> Nawet jesli tylko z jednej strony to rzecz sie ma tak, że ja wierze i ufam
> na tyle Dzidziakowi ze druga strona nie jest mi potrzebna.

A co tu ma do rzeczy zaufanie?? Nawet sam Didziak nie zna sprawy od naszej
strony (tzn. teraz zna, ale i tak nie na tyle, na ile my znamy), więc co Ty
możesz o tym wiedzieć?
Dobrze, że sędziowie w sądach nie wychodzą z takiego założenia, jak Ty, bo
wyroki byłyby, delikatnie mówiąc, zabawne.

> Może nie jestem obiektywna ale wiem jak sie Dzidziak czuje teraz.

Zapewne, ale nie wiesz, jak my się czułyśmy i czujemy, więc nie mów, że tylko
on ma rację.
Z jednym się zgodzę - jesteś nieobiektywna.

> I to jest dla mnie ważne a nie to jak sie wypowiada druga strona.

Jeśli nie obchodzi Cię stanowisko drugiej strony, to bądź łaskawa wcale nie
zabierać głosu w tej sprawie.

> Cieszę się, ze Dzidziak obdarzył mnie takim zaufaniem, ze wyjasnił mi całą
> sprawę i uważam, ze miał prawo tak postapić.

Uważaj sobie co chcesz, ale nie wypisuj tego publicznie, bo to nie jest cała
prawda o tej sprawie.

> Ale to tylko moje osobiste odczucia.

Dlatego zachowaj je dla siebie.

> A to czy znam sprawę z jednej strony nie jest dla mnie takie istotne, gdyz
> bardziej wierzę (Maju bez obrazy) Dzidziakowi niż Tobie.

Tu nie chodzi o mnie, lecz o kilkanaście osób. I nie o wiarę, lecz o fakty,
jakie miały miejsce, a o których Didziak nie ma/nie miał zielonego pojęcia.
Wierzysz tylko w to, co on czuje lub czuł. Nie wiesz, jak doszło do tego, co
wywołało te uczucia, a to jest dość istotna sprawa w tej całej historii.

> Ale wiem również, że Dzidziak mnie nie okłamał

A kto inny Cię okłamał? Ja? Dziewczyny z psd?

> i jesli mówi, że nie czyta tej grupy to znaczy ze nie czyta

To akurat nie ma nic do rzeczy.

> pisząc to jedno zdanie nie chciałam przedłuzać wątku tylko wam zasugerować,
> ze moze on naprawde nie czyta tego wszystkiego i szkoda ten wątek ciągnąć
> dalej.

Ale ja nie do tego zdania się odnosiłam, tylko do tego, gdzie pisałaś, ze to
Didziak ma rację w tej całej historii.

Maja