Re: Dokuczanie bratu.

Data: 2007-04-01 20:14:40
Temat: Re: Dokuczanie bratu.
Od: "Szpilka" <s...@s...pl>

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:euj0o4$2ju$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Pewnego wiosennego dnia, *Szpilka* wyszczebiotał(a):

> Jak była młodsza i nie poruszała się po JEGO terenie to nie było zgrzytów.
> Zaczęło się dopiero jak młoda zrobiła się bardziej samodzielna i zaczęła
> wkraczać na jego teren i używać jego zabawek (oczywiście te którymi
> ustaliliśmy, że będzie się mogła bawić).

No u nas nie ma za bardzo miejsca w mieszkaniu na wydzielaniu osobnych
terenów dla dzieci. Mają wspólny pokój, wspólny regał z zabawkami, niżej są
zabawki Maćka, wyżej zabawki Piotrka. Jeszcze niedawno Maciek nie był tak
zainteresowany zabawkami jak teraz. I rzeczywiście Piter się często
denerwuje jak mu Maciek jakieś budowle z klocków dotyka.

> Pani w zerówce też zwróciła na to uwagę, że od jakiegoś czasu bardziej
> małpuje niż na początku roku. Także nie jest to tylko małpowanie w domu
> przy
> rodzicach ale także w szkole czy w gościach.

Mój ma takie fazy. Raz jest grzeczny jak aniołek, innym razem jakby diabeł w
niego wstąpił. Pani w przedszkolu powiedziała że nie zachowuje się inaczej
jak chłopcy w jego grupie. Wszystko w normie.

> Jak będziesz wychowywać bezstresowo to ci na głowę wlezą. Oczywiście nie
> rygor totalitarny, ale pewne normy winny obowiązywać.

Nie no bezsresowo to ja nie wychowuję. :-)
Luzu też mu daję kiedy wiem że to nie spowoduje wejście mi na głowę.
No ale pewnie i jakieś błędy popełniam których nie widze, a pewnie osoba
trzecia wyłapała by od razu.

No jakieś pół roku. Pooooczekaaaaam
;-)

Sylwia