Re: "Drobna, urocza wpadka"...

następny post »
From: Fragile <s...@o...pl>
Subject: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 5 Jun 2011 00:39:03 +0200

Dnia Sun, 29 May 2011 15:01:53 -0500, Iwon(K)a napisał(a):

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> nie ustosunkowalas sie do min:
>
> ""tyle tylko, ze ekspresja ta zostala wyrazona w "kuluarach" a nie w czasie
> oficjalnego powitania/spotkania czy interakcji. Obamowie stali na schodach w
> oczekiwaniu
> na przybycie gosci. Gosci nie bylo jeszcze.
> i nie widzialam zeby na oficjalnym spotkaniu czy interakcji z goscmi
> wyrazali swoje emocje niewywazenie.""""

Nieco spozniona (do wczoraj problemy z netem), ale odpowiadam :)
Przepraszam, ze sie nie ustosunkowalam konkretnie do tych slow. Nie
wiedzialam, ze oczekujesz mojej reakcji na kazde zdanie. Myslalam, ze moje
wczesniejsze wypowiedzi byly wystarczajaco jasne, i ze pomogly Ci poznac
moje stanowisko. Napislam wczesniej: "... Z drugiej strony jednak one
(zdjecia) istnieja, i przedostaja sie do mediow. Dlatego tez osoba
publiczna powinna miec tego swiadomosc, i w sytuacjach oficjalnych panowac
np. nad przesadnym wyrazaniem emocji za pomoca min, gestow itp, itd. Nie
pije tu konkretnie do Obamy...."

Pelniona funkcja i obecnosc mediow to wystarczajace powody, by panowac nad
przesadna mimika. I w takiej sytuacji (_publiczne_ oczekiwanie na tak
waznych gosci), Obamowie nadal pozostaja osobami publicznymi - para
prezydencka publicznie oczekujaca na gosci.

> nie odpowiedzialas tez na pytanie
>
> "czy moglabys mi wskazac, gdzie zachowuje sie niekulturalnie i wale kijem?"

W kilku Twoich wypowiedziach zaobserwowalam drwiacy ton (np. wypowiedzi
dot. placowek dyplomatycznych). Dlaczego wg Ciebie osmieszam sie oczekujac
dyplomatycznego czy kulturalnego/taktownego podejscia? Przeciez
dyplomatyczne czy kulturalne zachowanie nie obowiazuje tylko na placowkach.
Jako najmniej taktowne odebralam jednak Twoja ciekawosc odnosnie zrodla
mojej znajomosci protokolu, oraz ciagle "drazenie" tego tematu, mimo iz
wczesniej napisalam, ze o szczegolach nie chcialabym pisac (nie kazdy
bowiem chce pisac publicznie np. o swoim stanowisku, czy miejscu pracy
etc.) Ale bylo, minelo, zapomnijmy wiec :)

> co do wymiany zdan, odnosnie protokolu to temat mysle jest zamkniety.
> Bo bolach znam juz odpowiedz ;)

A wystarczylo wczesniej zadac konkretne pytanie :) Duchem Swietym nie
jestem ;)

> uklony
> i.

Rowniez pozdrawiam,