Re: "Drobna, urocza wpadka"...

From: Fragile <s...@o...pl>
Subject: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 5 Jun 2011 02:24:27 +0200

Dnia Sat, 4 Jun 2011 18:17:25 -0500, Iwon(K)a napisał(a):

> "Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> nie oczekuje na kazde zdanie, ale na zdanie z roznych kontekstow. Moze jak
> sama pisalas, bylas zmeczona wiec omijalas pewne frg...
>
> Napislam wczesniej: "... Z drugiej strony jednak one

> dzieki za wyjasnienie.

A prosie :)

> a konkretnie ktore?? za diabla sobie przypomniec nie moge.

Ponizej przytaczam.

> nie jestem pewna, czy uzylam sformulowania "osmieszanie sie" bo to jednak
> zgola cos innego niz, "bycie smiesznym". A takowe uzylam.

"...nie jestesmy na poziomie placowki dyplomatycznej, i nie wymieniamy not
dyplomatycznych- nie osmieszaj sie :)..." Nie wiem, czym sie tam
osmieszylam.

> kulturalne- nie znaczy to samo co - dyplomatyczne.

To sie pieknie uzupelnia. Nie wyobrazam sobie kultury bez dyplomacji, i
dyplomacji bez kultury i taktu. Co nie znaczy, ze nie istnieja i takie
warianty.

> dziwne dla mnie jest, ze podanie informacji skad znasz protokol, jest tak
> drazliwym dla Ciebie
> tematem.

Nie jest drazliwym tematem, a wrecz przeciwnie - niezwykle milym :)
Przeciez od razu odpowiedzialam, ze z placowek dyplomatycznych i stalych
kontaktow z dyplomatami, i dziwnym wydalo mi sie, ze ta informacja Ci nie
wystarczyla. Moglam nie chciec, z wielu wzgledow, pisac o szczegolach (o
czym wspomnialam), to chyba nic nadzwyczajnego.

> Czy w koncu info, ktore podalas bylo az tak poufne, wstydliwe,
> tajemicze, ze
> od poczatku musialas sie zaslaniac "sztuczkami" , i traktowac to jako brak
> taktu?

To co napisalam nie bylo ani wstydliwe, ani poufne. Gdyby takie bylo, nie
napislabym o tym. A napisalam, poniewaz uznalam, ze akuat to moge napisac.
Natomiast gdybys nalegala, bym odpowiedziala na pytania dot. mojego
stanowiska, miejsca pracy czy powodow, dla ktorych mam staly kontakt z
dyplomatami, nie odpowiedzialabym (i zreszta nie odpowiedzialam).
Po prostu nie wiedzialam, co Cie interesuje, dlatego prosilam, bys byla
bardziej konkretna. Napisalam w koncu to, co uznalam, ze napisac moge,
uznajac, ze konkretnego pytania sie nie doczekam :)

> zadalam.

No najpierw nie zadawalas, a ja lubie konkretne pytania :) Napisalas, czy
moglabym cos blizej napisac. "Cos blizej " to dosc szerokie pojecie. W
koncu po kilku moich prosbach zadalas przykladowe pytania (czy pracuje np.
w MSZ, czy jako tlumacz na placowce, o ile mnie pamiec nie myli).

> Nie trzeba do tej odpowiedzi sil nadprzyrodzonych.

Do tych konkretnych pytan o prace - nie.

PS. Bylo jeszcze pytanie o eksperta (zeby nie bylo, ze nie
odpowiedzialam ):) Powtarzam wiec po raz drugi, z uporem - nie, nie jestem
ekspertem :)
Albowiem poniewaz:
Ekspert, to:
1. specjalista powoływany do wydania orzeczenia lub opinii w sprawach
spornych, rzeczoznawca, biegły
2. osoba uznawana za autorytet w jakiejś dziedzinie

Jesli jeszcze na cos nie odpowiedzialam, daj znac, chetnie odpowiem.
Kurcze, gubie sie w tej ilosci postow, na dodatek wszytskie pozaznaczaly mi
sie jako przeczytane.

Pozdrawiam,
M.