Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo

Data: 2011-07-15 02:22:25
Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup

On 13.07.2011 10:22, Karol wrote:

> Problem w tym właśnie, Stalker...
>

> Chiron
>
> p.s.
> Jak uważasz- czy jeszcze warto czekać, żeby powiedzieć, czy Tusk dobrze
> zrobił przystając na 13 załącznik Konwencji Chicagowskiej- czy jeszcze
> nie wiadomo?

Łooo matko... Chiron, to jest właśnie przykład dlaczego pozostaniesz na
zawsze sierżantem i to tylko jednej armii.

W całej dysksuji na temat choćby i tego Załącznika 13-tego Tobie
chodziło i chodzi TYLKO i WYŁĄCZNIE o to, żeby dowalić Tuskowi.
I używałeś i używasz TYLKO i WYŁĄCZNIE argumentów kontra.
Każdy może sprawdzić jak wyglądały te nasze "dyskusje".
Ja ci po prostu dokładałem argumenty "pro" - żeby zbudować pełny obraz
sytuacji. Każdy mógł sobie wtedy sam wyciągnąć wnioski...

JAKAŚ (specjalne podkreślam to słowo, bo nie ma ono wydźwięku
OCENIAJĄCEGO) decyzja została podjęta i teraz ta decyzja ma JAKIEŚ
konsekwencje (znowu specjalne podkreślenie - bo IMO nadal np. nikt nie
powiedział "sprwadzam")

Dokładnie_o_to_idzie. Już Ci to pisałem: każdy obserwator tej sytuacji,
znający podstawowe fakty (czyli np Ty), a także mający umiejętność w stopniu
choćby podstawowym rozróżnienia prawdy od fałszu (czyli: ktoś całkiem inny,
niż Ty)- stwierdzał, że oto podejmowane są działania, mające zafałszować
rzeczywistość. A Ty dywagowałeś na różne sposoby tak, jakby to nie dotyczyło
wyjaśnienia tajemniczego zgonu członków najwyższych władz Twojego państwa-
bezprecedensowego w historii świata, a dotyczyło czegoś zupełnie Ci
emocjonalnie obojętnego, jakiejś łamigłówki gazetowej, gdzie możliwe jest
każde, nawet najbardziej nieprawdopodobne rozwiązanie, ograniczane jedynie
fantazją twórcy. IMO dla Ciebie do dziś fakt nie ujawnienia tego raportu
jest zapewne spowodowany trudnością w przetłumaczeniu na powrót na rosyjski
wyrazów takich jak ILS, prawda? Nadal nie CZUJESZ, o co tu biega, Szanowny
Rozmówco- co dodatkowo wywołuje u mnie euforyczny śmiech- w momentach, kiedy
piszesz coś, z czego ma niby wynikać, że jesteś (przynajmniej tu na grupie)
jedyną osobą, która wszytko doskonale rozumie, a inni co najwyżej jakąś małą
cząstkę- i to też niewłaściwie. No cóż- nie czujesz swojej śmieszności- bo
chyba w ogóle niewiele czujesz.

> Panie marszałku- na polu bitwy największy idiota
> wyprowadził by pana w pole:-(

A ty próbujesz, próbujesz i ci nie idzie :-)
Ależ ja nie lubię nikogo wyprowadzać w pole- a Ciebie w szczególności.
Jeszcze byś się ogłosił marszałkiem polnym, i po co mi to?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron