Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo

Data: 2011-07-15 07:53:31
Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "R" <r...@p...interia.pl>

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości news:ivmfel$rm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "R" <r...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego nie miałbym ogarniać ? Głupi jakiś jestem ? :)

Głupi nie ale może w jakiejś pomroczności jasnej ? ;)

> Przyznając Tobie rację (a niech stracę), dodam jednak, że
> stopień szczegółowości i stopień wyrażenia własnych opinii
> jest u mnie i u Ikselki jednak zupełnie inny. Ja nie opisałem żadnej
> sytuacji, z tego co podałem nie da się nic wyczytać na temat tego
> co kto i dlaczego.

Tutaj ja Ci przyznam rację. Tj. jeżeli przyjąć to co napisałeś w tym wątku o
Ikselce.

> Ikselka zaś sobie nieźle fantazjuje :)

O współczesności pewnie tak - ale ma pewną bazę, niegdyś dużo o sobie
pisałeś i to początkowo pod prawdziwym nazwiskiem (tak jestem jedną z osób
przez które Twoja żona nie chce być wśród Twoich znajomych na nk ;) ). Tyle,
że ja to wszystko nieco inaczej oceniam niż Ikselka czy Lebowski (i trochę
inaczej pamiętam - tj. o jakichś kłótniach prawie wcale) - dzięki temu
wydajesz mi się dużo sympatyczniejszy.

> "Czy Ty ogarniasz"(*) tę różnicę ilościową (jeśli już się zgodzimy,
> że jakościowo, powiedzmy, nie ma różnicy) ?

Ogarniam :)
Ale też i mocno razi mnie wypominanie (choćby i po latach) tego co ktoś
powiedział/napisał w przypływie szczerości. Tak jakoś mocno cenię szczerość
u ludzi.

> (*)tak, to było bardzo złe i perfidne :)

Nie było. W tym miejscu uznałam to za humor sytuacyjny (złe słowo ale nie
wiem jakby to inaczej opisać).

--

Renata