Re: Dziś rocznica Fatimy

Data: 2017-10-17 14:57:47
Temat: Re: Dziś rocznica Fatimy
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 17 października 2017 14:36:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

> A skąd wiesz że nie są prawdziwe?

nie mowia prawdy ani o Bogu, ani o Panu Jezusie.
mowia natomiast nieprawdy o nich. wiem, jacy sa.
ty tez wiesz, jak i kazdy, kto zerknal chociazby w Ewangelie.
nawet nie trzeba do tego objawien, czy wspoluczestnictwa.
cale ich jestestwo i dzialalnosc o tym swiadczy.

pozdrawiam,
jacek