E.celebritii

21. Data: 2017-05-05 12:32:21

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Oczywiście. Chyba tutaj (nawet w tym wątku) jasno widać.

> Się?

> Nie nudź, tylko zaczynaj.

Proszę, pierwsza z brzegu wymiana zdań, bez (Twego) wyganiania i
przeganiania, bez zarzucania "chamstwa", ba, wręcz z uśmiechem i chęcią na
jeszcze:

"
"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Pan Bluzgacz próbuje się kreować na przystojnego jebakę, a ja coraz
> bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to stary pryk boleśnie dotknięty
> koprolalią ;-).

Proponuje takie rozwiazanie: przymkniesz ten zajebany kurwa ryj i
odszczekasz tekst, ktory swiadczy, ze mam cos wspolnego z APD itp, poniewaz

pizdo jebana nie mam z ta grupa nic wspolnego, ani z wyznawanymi zasadami
przez jej czlonkow. Laczy nas tylko jedno: nie lubimy zajebanego
tandeciarstwa, chocby twojego pokroju i razem nalezymy do innej grupy APZ
(alt.pl.zbluzgaj).
Zatem przestan pierdolic glupoty i klamac mendo na moj temat i odwoluj te
bzdury, bo jestes tak kurwa tepa cipa, ze nawet nie potrafisz zrozumiec, ze

ja nigdy sie nie podszywalem za kogokolwiek i zawsze pisze spod wlasnego
nicka, ale jak widze takie zjebane szmaty jak ty, to sie zastanawiam czy
wam
zycia nie poutrudniac. Wypierdalaj jak juz kurwa przeprosisz.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

22. Data: 2017-05-05 13:08:06

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 12:32 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(...)
> zycia nie poutrudniac. Wypierdalaj jak juz kurwa przeprosisz.

...Ikselka, Ciebie już całkiem pogięło???
Zamiast odpowiadać, dostosuj się do cytatu, który zamieściłaś.
Ale już przepraszać nie musisz.

--
Trefniś

23. Data: 2017-05-05 13:49:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2017 o 12:32, Ikselka pisze:

> Proszę, pierwsza z brzegu wymiana zdań, bez (Twego) wyganiania i
> przeganiania, bez zarzucania "chamstwa", ba, wręcz z uśmiechem i chęcią na
> [...]

Czy ja dobrze widzę? Jako dowód mojego rzekomego chamstwa wrzucasz link
do wątku, który założyłaś na temat Bluzgacza (NB to właśnie "proszenie
się o jeszcze"), a w którym ja Cię wsparłam i uśmiechnęłam się do
_Ciebie_? NB Za co i na mnie poleciały jego bluzgi.
Masz ludzi za głupców, a osiągnęłaś właśnie szczyt głupoty.

Rozumiem, że nadal niegdysiejszym chamstwem _Blzugacza_ (i jemu
podobnych) zamierzasz usprawiedliwiać własne chamstwo i koprofagiczne
wywody.

Ewa

24. Data: 2017-05-05 16:55:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
>
> Rozumiem, że nadal niegdysiejszym chamstwem _Blzugacza_ (i jemu
> podobnych) zamierzasz usprawiedliwiać własne chamstwo i koprofagiczne

Cytat był ilustracją Twojego uśmiechania się - do chamstwa Bluzgacza. Przez
cały okres bytności tego CHAMA w grupach nie zdarzyło się, abyś go potępiła
ani chciała wyganiać.

25. Data: 2017-05-05 17:44:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
>
> (...)
>
> ...Ikselka, Ciebie już całkiem pogięło???
> Zamiast odpowiadać, dostosuj się do cytatu, który zamieściłaś.

To medea vel Feniks była adresatką tego potoku przekleństw - nie
dostosowała się, a ja mam? Takie masz życzenie? No to bardzo proszę, mówisz
i masz. Już od dawna miałam dosyć gadania do obrazu tutaj. Smacznych kup!

26. Data: 2017-05-05 18:06:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 17:44 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> mówisz
> i masz. Już od dawna miałam dosyć gadania do obrazu tutaj.

Przejdźcie sobie na priva, choć Ewa IMHO od dawna daje do zrozumienia, że
olewa swoją psychofankę.
Niestety, dobre wychowanie jest jej wrogiem. Nadal nie rozumiesz i z
uporem szukasz kontaktu...

> Smacznych kup!

Tylko nawiedzone miłośniczki kotów jadają kupy swoich "synusiów", z całą
rodziną na przykład w pierogach ruskich. I są z tego dumne :)
Niech nikt nie myśli, że skoro ugotowała te pierogi, to rodzina jest
całkowicie bezpieczna. Jest bezbronna, bo nieświadoma!

Poczytajcie, jakie spustoszenie w psyche potrafi uczynić toksoplazmoza,
choroba głównie "odkocia".
"Walka" ze wszystkimi to może być objaw!

--
Trefniś

27. Data: 2017-05-05 23:37:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2017 o 16:55, Ikselka pisze:

> Cytat był ilustracją Twojego uśmiechania się - do chamstwa Bluzgacza.

To akurat był uśmiech do innego chama. No niestety.

> Przez
> cały okres bytności tego CHAMA w grupach nie zdarzyło się, abyś go potępiła
> ani chciała wyganiać.

I to dlatego właśnie wrzuciłaś link do wątku o chamstwie Bluzgacza, w
którym to wątku wzięłam Twoją stronę? Zabolało, że na chamstwo nie
odpowiedziałam chamstwem? Nie każdy ma tę łatwość chamienia, którą Ty
prezentujesz.

PS: Naprawdę nie musisz sobie strzelać w kolano, nie jest mi to do
niczego potrzebne.

Ewa

28. Data: 2017-05-05 23:41:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2017 o 18:06, Trefniś pisze:

> Poczytajcie, jakie spustoszenie w psyche potrafi uczynić
> toksoplazmoza, choroba głównie "odkocia".

Toksoplazmoza spustoszenie może poczynić u rozwijającego się organizmu.
Najniebezpieczniejsza dla płodu. Jeśli kobieta w ciąży nie ma
przeciwciał, musi się pilnować.

Może gdybym jadła w dzieciństwie taaakie pierogi... ;)

Ewa

29. Data: 2017-05-06 00:30:39

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 23:41 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> [...]
> przeciwciał, musi się pilnować.
>
> Może gdybym jadła w dzieciństwie taaakie pierogi... ;)

Ewa, oczywiste, że toksoplazmoza jest badana głównie u kobiet w ciąży
(obowiązkowo!) ze względu na potomstwo. Pomińmy szczegóły, są znane.

Ale te badania półśrodek. Ja pisałem o dość słabo zbadanym (ale już
udowodnionym!) wpływie toksoplazmozy na zachowanie zarażonego człowieka.
Także dorosłego!
Oczywiście nie mogę brać pełnej odpowiedzialności, bo to ciągle jest
przedmiotem badań. Ciekawych i dość niepokojących!

U obu płci zaobserwowano obniżenie zahamowań przed podejmowaniem
ryzykownych zachowań:

http://polki.pl/zdrowie/choroby,jak-toksoplazma-gond
ii-wplywa-na-nasze-zachowanie,10382896,artykul.html

Ktoś podał, że zarażeni mężczyźni uczestniczyli w 2,5 raza większej ilości
wypadków drogowych.
Inne badania zmilczę :)

Gorzej - "udział zarażonych ludzi w populacji może wpływać na utrwalenie
pewnych typowych standardów kulturowych i cech narodowościowych." To
byłoby jak sci-fi...

I tutaj apeluję do wszystkich Mamuś - darujcie dzieciom wizyty np. w
piaskownicach, można wymyślić inne zabawy, a nawet przygotować własną
piaskownicę z wyprażanym piaskiem.

Oczywiście nie dać "się zwariować", bo wyrzucanie pralki i wymiana
brudnych ubrań na nowe to bezsens.
Całe życie jest naszpikowane niebezpieczeństwami!
:)

--
Trefniś

30. Data: 2017-05-06 14:42:15

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> A to nie wiesz, że _ta_ kupa jest niewychodząca i oswojona? ;-P

Wiem, wiem. Mam tylko alergię na hipokryzję :)

> Wszelki duch! Dobrze że sobie o nas przypomniałaś! :)

Nie zapomniałam, tylko czasu nie mam.
I w robocie mam tyle komputera, że relaksuję się zupełnie inaczej :)

J.

www.kontestacja.com

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne