Re: Garnki żeliwne czy rzeczywiscie są takie rewelacyjne ?

Data: 2004-12-21 10:47:32
Temat: Re: Garnki żeliwne czy rzeczywiscie są takie rewelacyjne ?
Od: "DuzyMis" <D...@a...pl>

> Taaa, takie gary doskonale sprawdzają sie też jako odpromienniki.
> Mając takie naczynia niestraszna ci żadna żyła wodna, nie mówiąc już o
> promieniowaniu od komórek.
> Boże, czytając takie banialuki mam ochotę strzelic sobie w piętę (bez
> urazy, komentuję zacytowane przez ciebie opinie).

Przepraszam, a gdzie jest napisane o tych odpromiennikach i co możesz na
prawdę zarzucić
naczyniom żeliwnym ? Jakich używasz ?
Ja mam patelnie, rondel, wok i stwierdzam, że większość w tej opinii to
prawda.
Nie znam się na odprominnikach to się nie wypowiadam.]
I żeby nie było to nie ja sprzedaje na allegro.

Duży Miś