Re: Gęsie pipki

Data: 2017-11-18 12:37:07
Temat: Re: Gęsie pipki
Od: XL <i...@g...pl>

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
en-w-pomidorach-zmniejsza-ryzyko-zawalu-i-rozwoju-no
wotworow_35849.html

o-10-popularnych-w-polsce-produktow-zakazanych-w-inn
ych-krajach-6115775788344961g/8

> Też nie należy przesadzać z tym kaczupem, jako "skoncentrowanym pomidorem".
> Np. Heinz ma problemy, bo w ich keczupie jest go zaledwie 6 procent:
>
> https://finanse.wp.pl/popularny-ketchup-to-wcale-nie
-ketchup-duze-problemy-heinza-6114210495379585a

> Reszta to sama "zdrowotność" :)

Czyli na opakowaniu wierutne kłamstwa - jak przypuszczałam!

https://www.google.pl/amp/s/www.odkrywamyzakryte.com
/ketchup-lagodny-heinz/amp/

,,Składniki: pomidory (148 g pomidorów na 100 g ketchupu) (...)"

Zeozumiałe, że chodzi o pomidory przed zagęszczeniem, no ale mimo wszystko
po zagęszczeniu powinny one po zagęszczeniu stanowić w produkcie
MINIMUM(sic!) 50 procent! Tak wynika z mojego własnego doświadczenia w
robieniu keczupu.

--
XL