Re: Jak działa rosyjski troll

Data: 2018-10-17 13:35:41
Temat: Re: Jak działa rosyjski troll
Od: m...@g...com

W dniu środa, 17 października 2018 12:54:35 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie martwię się. Pislamski przekaz przecież jest kierowany do tej grupy,
> która musi to rozumieć i musi się śmiać, czy rozumie, czy nie.

Jeśli znasz tą mentalność musi sam jesteś krypto-Pislamistom ;P
Przecież właśnie to zadeklarowałeś POwyżej o sobie: że nie rozumiesz i że jednak się
spróbujesz POśmiać oraz zachęcać (zmuszać w imię POlitPOprawności) do tego innych.
Aleś się zakręcił! ;P

> No trudno żebym chwytał twoje urojenia.
> Normalni ludzie tego nie potrafią :)

Uj! Masz więc jednak POważny POwód do zmartwień!
Choroba psychiczna często objawia się POdobno tym
że swoje POglądy (czyli tzw urojenia na temat innych -a któż ich nie ma)
uPOrczywie uważa się za normalność, a siebie samego za zdrowego i POprawnego.
A że wszak POlskość to POdobno nienormalność to zapytam: uważasz się za POlaka?
W dodatku za NORMALNEGO POlaka? ;P

A.Bursy
Modlitwa dziękczynna z wymówką

Nie uczyniłeś mnie ślepym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie garbatym
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie dziecięciem alkoholika
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie wodogłowcem
Dzięki Ci za to Panie

Nie uczyniłeś mnie jąkałą kuternogą karłem epileptykiem
hermafrodytą koniem mchem ani niczym z fauny i flory
Dzięki Ci za to Panie

Ale dlaczego uczyniłeś mnie Polakiem?