Re: Jak działa rosyjski troll

Data: 2018-10-17 14:21:58
Temat: Re: Jak działa rosyjski troll
Od: Kviat

W dniu 2018-10-17 o 13:35, m...@g...com pisze:

> Jeśli znasz tą mentalność musi sam jesteś krypto-Pislamistom ;P

Szczególnie pislamistom.
:)

> Przecież właśnie to zadeklarowałeś POwyżej o sobie: że nie rozumiesz i że jednak
się spróbujesz POśmiać oraz zachęcać (zmuszać w imię POlitPOprawności) do tego
innych.

Eeee?
LOL :)

> Aleś się zakręcił! ;P

Aleś nie zrozumiałeś słowa pisanego ;P
Przez siebie samego :)

> Uj! Masz więc jednak POważny POwód do zmartwień!

Że nie chwytam twoich urojeń?
LOL :)
Strasznie się zmartwiłem :)

> Choroba psychiczna często objawia się POdobno tym
> że swoje POglądy (czyli tzw urojenia na temat innych -a któż ich nie ma)
> uPOrczywie uważa się za normalność, a siebie samego za zdrowego i POprawnego.

To przecież o tobie! ;P

> A że wszak POlskość to POdobno nienormalność

Pomyliło ci się znowu.
Pislam i religianctwo, to nie polskość :)

> to zapytam: uważasz się za POlaka?
> W dodatku za NORMALNEGO POlaka? ;P

Nie jestem pislamistĄ na usługach Rosji, ani religiantem na usługach
Watykanu, więc jestem Polakiem.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr