Re: Jak jajka na miekko? pekanie jajek

Data: 2003-09-15 09:22:18
Temat: Re: Jak jajka na miekko? pekanie jajek
Od: "waldek" <x...@o...pl>

Połamała mi się odpowiedź, więc jeszcze raz:

========
Pewnie tak, i dlatego dobra śmietana, zrobiona z mleka i nie oszukana nigdy
się nie ścina, a te produkty z różnymi dodatkami, to nawet po wsypaniu łyżki
soli się zetną.

Ale i tak każdy ma swoje wypróbowane metody. Albo takie, w które wierzy że
działają (i fizyce nic do tego :-}

waldek
========