Re: Jak odzyskać 845 dolarów?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak odzyskać 845 dolarów?
Date: Sat, 17 Jun 2017 16:18:44 +0200

>> Seriously?
>>
>> http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wegrzy-ostrzegaja-
europy-zmierza-nawet-35-milionow-muzulmanow

> Wiadomość sprzed 2 lat. Dzisiaj Rakka i Mosul w stanie oblężenia, "kalif"
> nie żyje i tylko tygodnie dzielą nas od upadku IS, po czym wszystko wróci
> do normy. I prawidłowo.
>
> IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

A po nich przyjda inni, ktorzy w imie Jezusa, Mahometa, Mormona lub
innych, uciskanych proletariuszy, oszukiwanych przez kapital i
banksterow, Zydow, Bilderbergow itd. beda chcieli naprawic swiat i
uszczesliwic ludzkosc. ;-)
Btw. Zauwazylem, ze pani xxl zmienila zrodlo informacji. Czytalem
wczesniej o 6 milionach gotowych do zalewu Europy. A moze to chodzilo
tylko o Nadwislanski Kraj? ;-)
Na dzien dzisiejszy (jak to sie ladnie mowilo) wiem, ze w Hiszpanii o
azyl najczesciej prosza obywatele Wenezueli - 3.960. Z Syrii bylo takich
tylko 596 oraz 19 z Ukrainy. Chyba wybrali sie w kierunku Polski? ;-)

http://latina-press.com/news/238161-flucht-aus-venez
uela-letzte-ausfahrt-brasilien-und-spanien/

A to zrodlo zmianynaziemi.pl jest bardzo "wiarygodne" - ostrzegaja przed
inwazja imigrantow, a ilustruja artykul zdjeciem sprzed 26 lat z
uciekinierami z Albanii! :-) Poza tym daja odpor krytykom Wowy. Gdybym
dluzej poszukal to bym pewnie znalazl kalki ze sputniknews i rt.com.
Thanx! :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej