Re: Jaką patelnię lupić?

Data: 2015-02-20 00:22:06
Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: Fragi <s...@o...pl>

Dnia Sat, 14 Feb 2015 16:36:38 +0100, Adam napisał(a):

> Witam
>
> Gotowanie nie jest moją mocną stroną,
> a odbija się to przede wszystkim na patelniach.
> Bardzo często coś mi się przypala, potem muszę
> taką patelnię czyścić, w wyniku czego bardzo
> szybko jest porysowana. Kupuję nową i całość
> się powtarza.
> Jaką patelnię kupić (nie musi być tania) żeby uniknąć
> przypalania i ewentualnie, gdy to się już stanie,
> żeby łatwo można było ją czyścić? I czym czyścić?
>
> Będę wdzięczny za rady.
>
> Pozdrawiam
> Adam

U mnie genialnie sprawdzają się patelnie Tefala z tej serii:

http://www.ceneo.pl/19286924#tab=spec

Nigdy jeszcze nic mi się na nich nie przypaliło, nie przywarło. Wystarczy
odrobina tłuszczu. Myje się je błyskawicznie. Wystarcza delikatne mycie.

Miałam patelnie ceramiczne innych firm, ale wylądowały w koszu. Prawie
wszystko się na nich przypalało i przywierało.

M.