Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

161. Data: 2010-01-06 20:02:47

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 01:27:18 +0100, Chiron napisał(a):

> A, dzięki. Spytam u Bonifratrów o ten korzeń fiołka- może mają. A czy jest
> jakiś powód, że go wycofali?

Że niby pod ochrona jest ten kosaciec... Nie wiem dokładnie.
--

Ikselka.

162. Data: 2010-01-06 20:22:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edward Robak* z Nowej Huty pyta:
Do czego służy "czytelna dyskusja"? :)

Stalker odpowiada:
Celem czytelnej dyskusji jest to samo co zwykłej dyskusji,
czytelność pozwala tylko ten cel szybciej osiągnąć

Edward Robak* z Nowej Huty komentuje:
W zwykłej dyskusji publicznej wiadomo kto z kim dyskutuje
i wiadomo które słowa są czyjego autorstwa. W "czytelnej dyskusji",
którą proponujesz jako wzorzec SCI - wycina się podpisy po to,
by czytelnicy nie wiedzieli kto z kim dyskutuje. Jaki cel osiąga się
szybciej poprzez taką manipulację pozbawiającą teksty autoryzacji?

Stalker odpowiada nie rozpieprzając tekstu dyskutanta:
...problem podpisu jest problemem marginalnym...

Edward Robak* z Nowej Huty poucza:
Nie pytałem o Twoją nieuzasadnioną ocenę. Przeczytaj jeszcze raz:
Jaki cel osiąga się szybciej poprzez świadome wycinanie
podpisów autoryzujących cytaty?

163. Data: 2010-01-06 20:32:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> taaa... to już jest trochę wyświechtane,
> chyba, że odkryjesz, że pod twoim nickiem także pisałem ;-)

Raz przynajmniej.

> No dalej, wysil się na odrobinkę oryginalności!

Powiem szczerze - ja w ogóle nie wiem, na czym polega Twój problem.
Myślałam, że chodzi Ci o zalew niemerytorycznych postów, ale chyba
jednak niemożliwe, że o to, bo gdyby tak było, to przecież nie
wywoływałbyś swoim zachowaniem setek postów niezwiązanych z tematyką
grupy. W końcu jesteś inteligentnym facetem i zdajesz sobie sprawę z
konsekwencji swoich działań.
Druga ewentualność to to, że nie podobają Ci się tutaj jakieś "układy",
chociaż w sumie są to zwykłe, dość luźne zresztą, relacje międzyludzkie,
których zaistnienia nie da się IMO uniknąć. Pytanie - dlaczego nie
podobają Ci się aż do tego stopnia, żeby zasadzić na tym lwią część
swojego tutaj uczestnictwa? Być może zbytnio demonizujesz te relacje?
Może wydaje Ci się, że ludzie w każdej rozmowie będą się zbytnio
kierowali sympatiami i antypatiami? Myślę, że tak nie jest, a przy
odrobinie rozsądniejszego gospodarowania nickami i wulgaryzmami
wyrobiłbyś sobie tutaj niezłą pozycyjkę? ;)

Ewa

164. Data: 2010-01-06 20:34:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 06-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Powiem szczerze - ja w ogóle nie wiem, na czym polega Twój problem.

on chce być liderem :)

--

tren R podszywka nie nadaje z neostrady

165. Data: 2010-01-06 20:53:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Nie pytałem o Twoją nieuzasadnioną ocenę. Przeczytaj jeszcze raz:
> Jaki cel osiąga się szybciej poprzez świadome wycinanie

Się szybciej czyta!!!!!

Qra, i się nie kłóć, bo TAK!

166. Data: 2010-01-06 20:54:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> A był to 06-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> on chce być liderem :)

No i po zawodach.

Qra

167. Data: 2010-01-06 21:02:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 12:28:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A wycofano może być dlatego:
> "Irys Kosaciec - korzenie pomagają w rozbudzaniu miłości, uwodzeniu"
> http://www.hogwart.edu.pl/biblioteka/zielarstwo.php
>
> Qra, hihihiiiiiiii

No tia, producenci wolą sprzedawać drogą Viagrę, niż żeby ludzie se
kupowali tanie kłącza :-D
--

Ikselka.

168. Data: 2010-01-06 21:05:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Nie pytałem o Twoją nieuzasadnioną ocenę. Przeczytaj jeszcze raz:
> Jaki cel osiąga się szybciej poprzez świadome wycinanie

Stalker cierpliwie powtarza, to co już raz napisał, ale ponieważ nie
pasowało do wizji przebiegu rozmowy jego interlokutora zostało zignorowane:

Nie jest mi znany cel wszystkich dyskusji na świecie, albowiem wymiany
zdań popularnie zwane dyskusjami mogą być prowadzone w różnych celach.
Takim celem, może być np. osiągnięcie kompromisu, przekonanie jednej ze
stron, wymiana informacji. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że CELE są
tak naprawdę dwa (po każdej stronie rozmowy jeden) i w związku z tym
mogą nie być zbieżne.

Sam fakt posiadania celu, nie oznacza jednak, że cel ten zostanie
osiągnięty, bez względu na to jak często rozmówcy się podpiszą, tudzież
bez względu na to jak często wytną nadmiarowy podpis swojego
partnera/przeciwnika w dyskusji.

Możliwość nie osiągnięcia celu przez jedną ze stron dyskusji (jeśli
celem jednej strony jest przekonanie drugiej), bądź przez obie strony
(jeśli celem jest osiągnięcie kompromisu) jest bowiem integralną
własnością dyskusji jako takiej.

Świadome wycinanie podpisów pod postami w tym kontekście ułatwia po
prostu przebrnięcie przez tekst, pozbawiając go zbędnej treści nie
mającej wpływu na meritum dyskusji i nie jest przejawem złej woli, czy
też złośliwego utrudniania dyskusji.

Stalker, celem wymiany nieuzasadnionych ocen i opinii :-)

169. Data: 2010-01-06 21:08:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Qra włącza się do dyskusji:
Się szybciej czyta!!!!!
i się nie kłóć, bo TAK!

Edward Robak* z Nowej Huty rechocze:
hahaha ha
Celem "czytelnej dyskusji" jest jak najszybsze jej przeczytanie.!
Najszybciej czyta się takie posty, których nie ma. Prawda? ;)
Można przeczytać nieskończoność w ciągu jednej sekundy. ;DDD

170. Data: 2010-01-06 21:12:48

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No proszę, takie spostrzeżenie i to u kobiety?

Kobiety nie miewają trafnych spostrzeżeń wg Ciebie?

> Dawno, bardzo dawno żadna mnie mile nie zaskoczyła.

A Twoja własna?

> A czy mogłabyś wymienić lub nazwać co jeszcze wypełnia ta grupę oprócz
> owych 'układów' i treści z nimi związanych lub kręcących się wokół nich?
> Ja przyszedłem tu z zewnątrz, wolny od jakichkolwiek sympatii, stąd
> właśnie moja reakcja na takie 'układy', choć nie tylko na nie, ale to
> już temat na inne błyskotliwe spostrzeżenie ;-)

To może inaczej, na co liczyłeś subskrybując tę właśnie grupę?

--

Paulinka

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI