Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Date: Thu, 6 Oct 2016 18:45:59 +0200

Przemysław Dębski pisze:

> Tu masz całość (pdf).
> http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU19970880553&t
ype=3

Kviatuszek już mi podrzucił ten przepis. Najwyższy czas aby co najmniej
zmienić to prawo dopisując wyraznie, że przemoc seksualna to nie tylko
domena biologii ale przede wszystkim psychiki. Bo przestępstwo
psychiczne jest znacznie grozniejsze od fizycznego, gdyż nie pozostawia
po sobie śladów fizycznych a więc jest trudne do wykrycia. Pozostawia
natomiast głębokie i utajone ślady w psychice ofiary. Utajone, a
właściwie wyparte, bo któreż dziecko zdobędzie się na wystąpienie
przeciwko matce tym bardziej, że ono nawet nie zdaje sobie z tego sprawy
gdyż matka żywi, opiekuje się i cierpliwie zawłaszcza psychikę dziecka
pod jej dyktando i przekonania. A te ostatnie nakazują jej nienawidzić
mężczyznę za to, że uprawia ona z nim prostytucję małżeńską na jej
własne życzenie, gdyż nie ufała i by zapewnić sobie jego wsparcie (pod
przymusem) handlowała i handluje seksem.

Dlatego wytrzyj sobie tym kodeksem d... pani Dębska.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud