Jazda na resztkach?

101. Data: 2016-01-09 07:27:10

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak koza (ta dla odmiany jest rzeczna).

Na dwoje _babka_ wróżyła.
--
B.

102. Data: 2016-01-09 09:47:35

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-09 o 07:26, bbjk pisze:

> Diabeł też człowiek.
> A piekielnica?
diabeł morski jak każdy inny brzydak jest podobno bardzo smaczny,
piekielnica zaś - pod ścisłą ochroną :)
pozdr
miłośnik karpia zatorskiego i staniąteckiego
Stefan

103. Data: 2016-01-09 12:49:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.01.2016 o 07:26, bbjk pisze:

> Diabeł też człowiek.
> A piekielnica?

Ponoć chroniona.
Anielicą z kolei byśmy się nie najedli.

Ewa

104. Data: 2016-01-09 17:52:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

pan stefan napisał:

> diabeł morski jak każdy inny brzydak jest podobno bardzo smaczny,

Z tego co pamiętam, niektóre z tych diabłów potrafią świecić zębami
(sam nie wiem dlaczego mnie się trzymają takie dziwne informacje).

--
Jarek

105. Data: 2016-01-09 17:52:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Na dwoje _babka_ wróżyła.

No to _byczo_!

--
Jarek

106. Data: 2016-01-10 21:38:07

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> które to niektórym wydają się być "odwieczne" a są tak stare jak
> świąteczny karp z lat 60. XX wieku

Albo nieco starsze - jak choinka i dzielenie sie oplatkiem (wczesniej
chlebem).
Tradycje ewoluuja, z rozmaitych powodow. Czasem takze polityczno -
gospodarczych, jak Przedmowca pokazal.

Pozdrawiam
@

> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

---
Avast.

107. Data: 2016-01-10 21:59:02

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> Teraz strach ryby i nawet karpia jeść, bo z ołowiem (rakotwórczy).
> Nie rozumiem jak wędkarze moga siedzieć pół dnia nad Wisłą nawet przy
> przeręblach i łowia ryby. Nie dość, że z ołowiem, to jeszcze ostatnio
> wypuścili do Wisły w W-wie g-wna, prezerwatywy i inne świństwa do Wisły.
> Było tego całe tony. Był obszerny artykuł na ten temat.
>
> --
> animka

U wedkarzy podobno chodzi o cos innego, tzn. nie o aspekt spozywczy tylko
rekreacyjny.
Od znajomego (namietnego wedkarza) uslyszalam, ze cala frajda to moczenie
kija i obserwowanie czy "biora".
Ja jakos wole bardziej mobilne rozrywki, ale rozumiem, ze ktos woli spedzac
czas dosc statycznie.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

108. Data: 2016-01-10 22:08:29

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Oczywiście - a tu najwymowniejszy przykład skutków tej "ewolucji" (czyt.
> upadku) tradycji:
> https://www.youtube.com/watch?v=wJp-fJZ76bU

opowiedz może o tradycji gwałtów w czasie karnawałów w Kolonii. Możesz
pdoać ile razy o tym pisałaś wcześniej

109. Data: 2016-01-10 22:09:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gospodarczych, jak Przedmowca pokazal.

Oczywiście - a tu najwymowniejszy przykład skutków tej "ewolucji" (czyt.

XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie
zrobić porządek! Stąd cały ten ryk i wycie postkomuny.
Kolonko forever: https://youtu.be/EJXUY3M_HPk
Kolonko Mówi Jak Jest. Tak trzymać, Max!

110. Data: 2016-01-10 22:14:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jan 2016 21:59:02 +0100, samya napisał(a):

> [...]
> kija i obserwowanie czy "biora".
> Ja jakos wole bardziej mobilne rozrywki, ale rozumiem, ze ktos woli spedzac

Masz pojęcie o wędkowaniu jak kura o pieprzu. Np wedkarstwo morskie czy
spinning - i statyka. No dobre :-DDD

--

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?