Jazda na resztkach?

401. Data: 2016-02-04 00:00:19

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 23:22:15 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> po pierwsze już sam tego nie uznaje. po drugie łatwo to będzie sprawdzić
> wprowadzając podatek kościelny.
> Po trzecie zacznijcie swoje fanaberie również finansować z własnej kasy
> a nie publicznej to pogadamy

Wasze zaś mają pozostać - z naszej?
:->

402. Data: 2016-02-04 00:07:31

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Wasze zaś mają pozostać - z naszej?

jak na razie to KK pożera większość.
PS: chodzisz do lekarza? A po co? przecież to Bóg chciał byś była chora.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

403. Data: 2016-02-04 00:18:20

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 23:59, XL pisze:

> Oczywiście, jakże by mogły Ci odpowiadać "moje" dane :->
>
> Mamy oto wybór między skrajnie różnymi analizami, jako wolni ludzie,
> ale sumienia nie oszukasz ani od niego nie uciekniesz. Ono nie
> uznaje wyborów ani kompromisów. Śmierć to śmierć. In vitro to
> zabójstwa -

masz prawo tak myśleć i nie poddawać się temu zabiegowi :) ja mam prawo
mieć inne zdanie.

> zarodki niewykorzystane "zamrażane" (he he...) jako nadmiarowe i
> zarodki wykorzystane abortowane jako nadmiarowe. To idzie w miliony
> istnień co roku, kobieto. Uważam, że warto wybrać analizę pozwlającą
> walczyć o to, aby zredukować do minimum uśmiercanie istot
> powoływanych do życia tylko i wyłącznie z powodu czyjegoś osobistego
> pragnienia ich posiadania.

no i możesz sobie tak uważać. Przecież ci nie bronię. Równocześnie
uważam, że histeryzujesz i wypisujesz bzdety. Skoro zarodki to dzieci -
zamrożę sobie kilka a ty dorzucaj do 500 zł na każde. Nawet jak ksiądz
ubił swoje dziecko rodzące się na zakrystii, to prokuratura stwierdziła,
że to był tylko płód. Może opracujcie jakąś wspólną koncepcję?

> Czy pisałam o statystyce? Różne są typy danych, przecież na czymś się
> opierasz hodując sobie poglądy 3-]

Jakie chcesz zatem dane, skoro nie statystyczne?

> :-))

> Histeryzujesz. Weź się w garść i przedstaw wreszcie swoją definicję

Ależ to plagiat :)

> "świadomego rodzicielstwa" lub tę, którą przyjmujesz za słuszną.
> Jakieś SWOJE dane nie-statystyczne chyba masz ku temu? Nie chcesz
> opisać w kilku zdaniach? Dlaczego? :->

Bo już ci je opisałam. A ty płakałaś rzewnymi łzami i dławiłaś się
capsem. Na dyskusję trzeba zasłużyć. Zbieraj więc punkty, może dasz radę.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

404. Data: 2016-02-04 01:05:53

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 4 lutego 2016 00:10:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> jak na razie to KK pożera większość.

Jeśli(by) nawet, to i słusznie - bo to pieniądze WIĘKSZOŚCI 3-]

> PS: chodzisz do lekarza? A po co? przecież to Bóg chciał byś była chora.

To tylko początek nagrania - dalej szło, że jak zechce, pozwoli mi też wyzdrowieć.
Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

405. Data: 2016-02-04 01:12:22

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 4 lutego 2016 00:18:21 UTC+1 użytkownik ikka napisał:

> [...]
> że to był tylko płód. Może opracujcie jakąś wspólną koncepcję?

> Jakie chcesz zatem dane, skoro nie statystyczne?

Merytoryczne, na których się opierasz. Ależ się wijesz, coś pięknego po prostu
333333-]

> Ależ to plagiat :)

No wiem - taka definicja to ewidentnie plagiat, przecież niczego oryginalnego nie
jesteś w stanie wymyślić, przyjęłaś jedynie skądś coś, co pozwala ci jako tako
pozapychać swoje wątpliwości 3333-]

> Bo już ci je opisałam. A ty płakałaś rzewnymi łzami i dławiłaś się
> capsem. Na dyskusję trzeba zasłużyć. Zbieraj więc punkty, może dasz radę.

Gdy więc już zasłużysz, to może z tobą podyskutuję, na razie przeprowadzam tylko
casting. Nie nadajesz się, albowiem niczego nie potrafisz uzasadnić, lawirujesz.

406. Data: 2016-02-04 09:49:01

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wszystko wcale nie takie proste.

...i nie jakieś strasznie skomplikowane.
Tutaj trafiająca do mnie analiza syt.
http://www.instytutobywatelski.pl/24687/komentarze/s
poleczenstwo-komentarze/demokratyczna-mobilizacja

Ale dzisiaj podobno je się tłustości, jak na tę grupę przystało. Jak na
razie niektórzy radują się karnawałem. Na post przyjdzie czas już niedługo.
--
B.
Prześcigają się stronnicy w hasłach i modlitwach,

407. Data: 2016-02-04 12:10:38

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Jeśli(by) nawet, to i słusznie - bo to pieniądze WIĘKSZOŚCI 3-]

udowodnij

> To tylko początek nagrania - dalej szło, że jak zechce, pozwoli mi też wyzdrowieć.
Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

czyli nie masz po co chodzić do lekarza

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

408. Data: 2016-02-04 16:13:09

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 4 lutego 2016 12:13:32 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> udowodnij

wyzdrowieć. Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

> czyli nie masz po co chodzić do lekarza

Muszę - Bóg dał mu profesję, aby zarabiał na chleb. Chleba darmo albowiem Bóg nie
daje :->

409. Data: 2016-02-04 16:13:25

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

wyzdrowieć. Następnym razem nagraj całość tego, co do ciebie mówi :->

> Muszę - Bóg dał mu profesję, aby zarabiał na chleb. Chleba darmo albowiem Bóg nie
daje :->

zarabiasz chodzeniem do lekarza?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

410. Data: 2016-02-04 18:04:46

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL"

> Ale co z tego, że kościół uznaje? Nie wszyscy są katolikami.

Oczywiście, że nie wszyscy, tylko 90 procent, to tylko dla nich jest ważne -
a reszta niech morduje, ale za swoje pieniądze.
---
To przecież to są właśnie ich pieniądze. Płacą podatki (takie czy inne) z
których finansuje się legalne (a nie zabójstwa) zabiegi.

Nie widzę powodu, aby 10 procent obywateli olewających zasady wiary
pozostałych 90ciu żądało od nich uczestniczenia w grzechu ciężkim poprzez
finansowanie ludobójstwa.
---
Nie no, jak ktoś w coś wierzy to oczywiście przestrzega, jak wierzy w coś
innego to czegoś innego będzie przestrzegał. Ja rozumiem troskę o moralność
drugiej osoby, ale gdy jest to kwestia wiary to ... konstytucja
nieprzypadkowo daje wybór.

"Skuteczność Naprotechnology...
---
No i czemu ludzie wolą in-vitro ?