Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie

From: Marta Góra <m...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Katulowisko - Czyli jak pisać o przyrodzie
Date: Mon, 16 May 2005 18:56:38 +0200

Dnia Mon, 16 May 2005 14:17:47 GMT, Michal Misiurewicz napisał(a):

> A moze ci, co widza bledy, sprostuja zamiast krytykowac?
> No, ostatecznie mozna i skrytykowac i sprostowac.

Błędów merytorycznych jest sporo, ale atorka sama napisała na wstępie że
nie ma ambicji by tworzyć dzieło encyklopedyczne.
Zdjęcia ładne, podejście do przyrody mnie osobiście się podoba, nie trzeba
znać nazw by uprawiać ogród. Tyle, że w opisach zdjeć sporo
niekonsekwencji. Raz są nazwy poalskie, raz łacińskie, raz nie ma ich
wcale.
Natomiast odrzucił mnie pewien rodzaj ekshibicjonizmu i ta okropna maniera
pisania o sprawach prostych, przerost formy nad treścią. Odnoszę wrażenie,
że zbyt mało autentyczności w tym wszystkim.

Pozdrawiam
Marta