Re: Kawa ziarnista

Data: 2012-04-11 06:14:16
Temat: Re: Kawa ziarnista
Od: Bbjk <b...@q...pl>

W dniu 2012-04-10 21:18, medea pisze:

> My od dłuższego czasu pijemy Dallmayr 100% arabica. Jest delikatna,
> niskodrażniąca i na pewno nie kwaśna. Póki co najlepsza kawa jak na moje
> wymagania. Można kupić ją w Polsce, ale o wiele korzystniej wychodzi
> kupowana w Niemczech, mój mąż regularnie stamtąd przywozi opakowania po
> 0,5kg. U nas w tej cenie albo nieco drożej są opakowania 250g.

Nie znam, ale za chwilę będę w Berlinie, to pewnie kupię na spróbowanie.
Z kaw też dobra jest portugalska Delta, ale pyszna była kupowana w
Portugalii, natomiast kupiona u nas była całkiem przeciętna, choć nie
paskudna, może jakaś inna odmiana, choć też 100% arabica. Najbardziej
lubię zawiesiste espresso z mocną pianką, żadnych mlek, ani cukrów, czy
Dallmayr się sprawdza w takim wydaniu tak, jak Illy?
--
B.