Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

Data: 2018-09-20 00:14:50
Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Od: Lord Gender <r...@g...com>

Kviat
W dniu 2018-09-19 o 22:28, Lord Gender pisze:
> Kviat

> Znaczy zabronił wszystkim, czy tylko wiernym? :)
> Skąd ta informacja? Możesz dać jakiegoś linka do potwierdzenia? Bo to
> zabawne i może wykorzystam :)
>

> Poszukam ale może znajdziesz w google pod chasłem...zdjęcie pierwszego serfera... .
Powinno pojawić się bardzo stare zdjecie

Pojawia się. Ale to Hawaje. Przynajmniej zdjęcie jest tak podpisane.
To troszkę gdzie indziej niż Filipiny :)

Albo nie to hasło, albo nie to zdjęcie wyszukuje.

> i na nim jest info. Jak kler przybył na wyspy to zabronił ludziom serfowania i mało
nie zlikwidował tego sportu. Jak z politycznych wzgledow musieli się wycofać to udało
się przywrocić serfing zabroniony przez sto lat i zdjęcie pierwszego serfera jest też
informacją skąd pochodzi ten sport.

Czyli z Hawajów? :)
Hmmm.... nie przybliżyło mnie to do wyszukania informacji o tym klerze
na Filipinach.

Tak Hawaje, to jest dokładnie to zdjęcie, tylko że ja to czytałem na FB zamieszczone
przez racjonalną Polskę, więc w google jest bez komentarza. A racjonalna Polska
zamieściła info, na temat tego zdjęcia, iż kler który przybył na Hawaje zabronił
serfowania bo im to bozię obrażało na sto lat. Tylko zmiana układu politycznego
spowodowała że serfing wrócił i to jest zdjęcie serfera, który ocalił ten sport od
zapomnienia.