Re: Kiszenie

Data: 2017-07-29 13:50:10
Temat: Re: Kiszenie
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-07-29 o 12:38, i...@g...pl pisze:

> Te "zabiegi" stosuję rutynowo, bo słoiki przechowuję w piwnicy, gdzie i kurz, i
pleśń łatwiej się pojawia, a i mysz się czasem zdarzy, taka paskuda, co biega i s..a
gdzie popadnie. Myję więc i wyparzam co tylko mi w rękę z piwnicy wpadnie.

Jasne i samym ogórkom też raczej nie zaszkodzi takie wyparzanie.
Chodziło mi tylko o to że najprawdopodobniej to nie brak wyparzenia
naczyń był przyczyną zgnicia tych ogórków Ewy.

> Śluzowce.

Brrrr, brzmi groźnie.. A co to takiego - mogą zaszkodzić?