Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)

Data: 2002-10-18 14:10:48
Temat: Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Extra Virgine" <e...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:aop25u$so3$1@news.gazeta.pl...
> Irek Zablocki <i...@w...de> napisał(a):
>

> Hmhmhm...
> Raczej się nie da. Pacyfista jestem od urodzenie - flałer pałer i takie
tam.
> Aczkolwiek jest kilka cymbałów - wśród nich polityków najwięcej, którym by
> się mordy przydało tak obić, żeby przez jakiś - albo jeszcze lepiej do
końca
> życia nie mogli mówić.

A to przepraszam. Widze, ze Wasc do Braci polskich sie zaliczasz i wolisz
chochelka wymachiwac, nizli pospolstwo i chamstwo po pyskach prac. Zrobmy
inaczej: mam ja kuzynow, tez Ostrowskich, zabijakow jakich malo. Oni to
zrobia maly zajazd, poturbuja jakiegos kpa a Ty im kolacje postawisz. Alibi
miec bedziesz i nic Ci nie zrobia a rozglos bedzie, ze Ostrowski pro publico
bono w pysk obskuranta jakiegos strzelil.
> pozdr,
> nudny grzesio
> ps. polityka to teraz już nawet nie w krysztale pomyje... niestety

Ja boje sie do Warszawy jechac, zeby mnie Joanny D. kolega monarchista nie
zrobil. A takim zawolanym i zaprzysieglym demokrata bylem. Byle co dziady
kalwaryjskie jedza, to i byle jak sie zachowuja. Nic tylko zamach stanu
zrobic. Czesc do Korei Polnocnej ew. na Kube wyslac, innych zagnac do obory
a reszte do klasztoru zamknac.

Irek kochany