Re: Krostka wewnatrz jamy ustnej

From: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Krostka wewnatrz jamy ustnej
Date: Sun, 22 Jun 2003 15:35:52 +0200

Użytkownik "Feliks Miszta" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
news:bd4aae$rdm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
> Sugerujesz, że lekasz pierwszego kontaktu nie jest w stanie
> zdiagnozować i wyleczyć grzybicy jamy ustnej ? :)
> Wybacz, ale do stomatologów mam swoisty uraz -
> połowa z nich jest po studiach wieczorowych,
> a podejrzewam że każdy kto stuiduije lub studiował medycynę
> wie, jak u nas w Polsce wygląda "płatna stoma"...

widzisz , tak sie sklada , ze ja studiowalem medycyne , i znam bardzo
wielu stomatologow, i wiem jak ciezko sie ucza i jak ciezkie sa to
tudia - mieszkalem w akademiku wlasnie ze stomatologami.
po drugie sugeruje , ze na chorobach jamy ustnej lepiej sie zna wlasnie
stomatolog - niz czesto swiezo po stazu lekarz w pozecie,
po trzecie ciekawe jak rozpoznales ze to grzybica??? bo po tym opisie ,
ja nie mam pojecia co to by moglo byc , w kazdym razie gratuluje
doswiadczenia w rozpoznawaniu chorob skory

pozdrawiam Tichy