Re: Krótkowzrocznosc!!

From: "Artur" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Krótkowzrocznosc!!
Date: Wed, 19 Feb 2003 12:36:46 +0100

> Joasiu - Arturze:-))))
> Przy wadzie - 14,0 nalezy sie spodziewac obwodowych zmian w siatkowce,
ktore
> niosa za soba moze nie niebezpieczenstwo odklejenia czy odwarstwienia
> siatkowki, ale predzej jej naddarcia lub przedarcia - tak wiec mysle, ze
> porod cesarski bedzie dla Ciebie bezpieczniejszy - zarowno dla oka jak i
> Twojego psyche:-)))
> Wada niekoniecznie musi sie poglebic, ale oczywiscie takowe ryzyko tez
> istnieje.
> Dzieci wady dziedziczyc nie musza.
>
> pozdrawiam

> [...]

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Przynajmniej mam już jakieś większe
pojęcie na ten temat. Może moja psyche trochę sie uspokoi...
Piszesz, że dzieci wady dziedziczyc nie muszą - wiem...ale jest duże
prawdopodobieństwo....ech..muszę wierzyć, że medycyna idzie naprzód. Będę
miała na uwadze, żeby ew. wadę wykryc jak najwcześniej, a nie jak to bylo u
mnie - gdy miałam 11 lat. Każdy mówił co innego i odsyłał od specjalisty do
specjalisty i w sumie nikt nie chciał podjąć się jakiegoś sensownego
leczenia.

Pozdrawiam serdecznie, Joasia.