Re: Krzyż a higiena...?!

From: <j...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Krzyż a higiena...?!
Date: Sun, 16 Apr 2006 12:59:09 +0200

Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e1r9k4$t0d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Paradoksalnie pytanie zadaje całkiem serio.
> Zastanawiam się nad czymś takim, że obecnie naprawdę
> wiele uwagi przykłada się by przy produkcji żywności zachować
> najwyższe standardy czystości i faktycznie tak się robi.
> Więc na co te wszystkie starania skoro potem ci sami ludzi
> co będą jeść tą żywność całują (niehigieniczny?) krzyż, a na
> dodatek sobie popalają papierosy (nie wszyscy rzecz jasna...)
>
> Może ktoś ma podobne refleksje na ten temat ?!

Moje refleksje na temat całowania krzyża w to samo miejsce, i ogólnie zasady
higieny ida kompletnie w przeciwnym kierunku.

Mnie nie interesuja choroby zakazne, bakterie, wirusy... Mnie po stokroc
bardziej interesuja ludzie, którzy nie przykladaja wielkiej wagi do higieny,
owoce, raz umyją, czesciej nie, caluja krzyz po innych, stykaja sie z
chorymi i przezywaja w swietnym zdrowiu cale zycie, rzadko miewajac nawet
katar i zyja do bardzo podeszlego wieku.
Nieraz nawet kpia sobie z zasad higieny.

I to jest wlasnie sedno sprawy. Niezwykle wysoka sprawnosc systemu
immunologicznego dzuieki diecie tego czlowieka.
Pozdrawiam Jurek M.