Re: Ksiądz psychol

Data: 2017-01-12 07:09:14
Temat: Re: Ksiądz psychol
Od: Ikselka <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No tak, ale zanim zajęła się tym prokuratura, to ktoś musiał wreszcie
> dziewczynce uwierzyć. To straszne, że wciąż tak traktuje się u nas
> dzieci. Że słowo jakiegoś księdza ma większą wagę, niż rozpacz dziecka.

Pytałam, czy to dziecko to sierota. A może dziecko ulicy?
Gdzie rodzice?
To zawsze jest podejrzane, gdy dziecko mające RODZICÓW chodzi "po ludziach"
i się skarży. GDZIE RODZICE?
Skoro ich to nie obeszło albo nie byli w stanie działać w obronie interesôw
swego dziecka, to i oni powinni być oskarżeni, a konsekwencje poważne,
włącznie z odebraniem praw rodzicielskich.
Dziś za tzw. ekonomiczną bezradność rodzicôw czyli po prostu biedę, za
klapsa, za przekarmianie, za zły humor dziecka w szkole - zabiera się
dziecko, więc co dopiero
za takie podstawowe zaniedbania jak brak łączności z dzieckiem i
niezapewnianie mu bezpieczeństwa?!

Rodzice tej dziewczynki też do prokuratora!
--
XL