Re: Kuchnia indukcyjna

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
Subject: Re: Kuchnia indukcyjna
Date: Sun, 06 Mar 2022 00:11:25 GMT

On 2022-03-05, trybun <M...@j...cb> wrote:

> Z tego co tu na grupie się dowiedziałem to raczej nie ma żadnego
> uzasadnienia do kupowania kuchenki indukcyjnej. Poza swoją bajerancką
> nowoczesnością nie nic czym mogłaby rywalizować z tradycyjną elektryczną
> kuchenką.

Dla mnie głowne zalety to, (1) nie przypala tak drastycznie/łatwo w
obrębie elementu grzejnego - łatwiej czyścić, i związane z
wcześniejszym, (2) płyta ma małą pojemność cieplną - szybko stygnie, nie
nagrzewa się tak jak inne.

Myśmy kupili indukcyjną przenośną z bardzo konkretnych powodów. Nasz syn
był przez pewien okres na bardzo restrykcyjnej diecie i tachaliśmy taką
kuchenkę praktycznie wszędzie ze sobą. Jest lżejsza od oporowych, jak
się "palnik" poleje to łatwo wyczyścić, a potem nie śmierdzi/dymi przy
ponownym użyciu. Dużo szybciej ogrzewa co w garnku.

Czy kupiłbym taką do domu to już inna sprawa. Zależy jakby inne
wyglądały i jakie by były różnice w cenie.

--
Marcin