Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia Re: Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia

Re: Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia

Data: 2017-11-16 00:16:29
Temat: Re: Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

"Robert Wańkowski" wydumał(a) w wiadomości ID

> [...]
list=PL5D1DAA15962DA3E5
> Aby dnia tak smutno nie kończyć to... tak coś mi nie pasowało w tej
> wiadomości Stokrotki.
> No i już wiem. Pisze ortograficznie. Jednak medycyna nie jest bezsilna. :-)

To nie tak. Jej samej ta "ortografia" sprawia sporo problemów bo musi "translatować"
w locie i nie może popełnić błędu (co oczywiście robi i wplata w tekst normalną
pisownię). Jak jest w stresie, to jej "translator" wysiada co jest dowodem, że nie
jest to jej naturalny sposób postrzegania pisowni. Jest zatem niekonsekwentna i to
widać gołym okiem. Zwyczajnie, musi się odróżniać do reszty czymś, co kieruje uwagę
na jej "dziwactwo" którego broni w nielogiczny ale skrajny sposób tłumaczenia. Wejść
z nią w polemikę to w myśl zasady, że sciągnie Cię do swojego poziomu i pokona
doświadczeniem. Pięknie się z nią "walczy" stosując dwuznaczności intelektualne,
gdzie nie widzi "wyższego poziomu" i ogarnia ten niższy :) Reszta interlokutorów
operując na wyższym poziomie intelektualnym ma wtedy ubaw.

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+