Re: Lekarze grupowi a telewizyjni ?

From: "Aga" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lekarze grupowi a telewizyjni ?
Date: Sun, 27 Feb 2005 00:02:00 +0100

Użytkownik "Makro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam złośliwe pytanie do zadających tu pytania pacjentów. Dlaczego
> wszystkich tych wątpliwości nie zgłaszacie swoim lekarzom prowadzącym /
> zlecającym leczenie tylko szukacie anonimowo porad w internecie?

Cześć Makro
Mimo ze pytasz zlosliwie to ja niezlosliwie Ci powiem jak jest ze mna.

To nie tak ze pacjent nie pyta sie lekarza. Tylko czasami lekarz w
specyficzny sposob tlumaczy rozne rzeczy pacjentowi wierzac chyba w to ze
pacjent to rozumie. A on nie rozumie a glupio mu sie zapytac. Ja czasem
wychodze z gabinetu i mam taki metlik w glowie ze nawet nie umiem powtórzyc
czesci tego co powiedzial lekarz.
Czasem pytam sie o cos lekarzy w necie nie dlatego ze nie wierze swojemu
lekarzowi ale dlatego zeby przekonac sie co inni lekarz sadzi o mojej
chorobie czy leczeniu.
No a o tym ze istnieja pytanie ktore wstydze sie zadac lekarzowi w gabinecie
chyba nie musze mowic.
pozdrawiam
Aga