Re: Lepiszcze do masy

Date: Sat, 13 Aug 2022 20:27:08 +0200
Subject: Re: Lepiszcze do masy
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 12.08.2022 o 08:33, cef pisze:

> Trudno by to było ocenić skoro wszystkie procesy zamienilibyśmy na
> takie, które nie wymagają poruszania kotletem -- pieczony po
> uformowaniu i też w piekarniku odgrzewany.

Chyba nie bardzo rozumiem w takim razie, na czym polega problem. Dla
mnie kluczowe byłoby to, żeby w trakcie obróbki się nie rozwalały. A że
rozwalają się w ustach, to wg mnie ich zaleta. ;-P

> Za kilka miesięcy jak się uzbiera resztek, to spróbuję dodać mąki.
> Zobaczymy co się będzie działo.

Mąka to akurat najgorsze wg mnie rozwiązanie. Choć z pewnością
skuteczne, jeśli chodzi o nierozwalanie się, zarówno w obróbce, jak i
potem w ustach. ;-)

--
Ewa