Re: Lody domowe

From: krys <k...@p...priv.pl>
Date: Wed, 06 Sep 2017 15:11:39 +0200
Subject: Re: Lody domowe
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
<ooce6u$iis$1@news.icm.edu.pl>
<59a9c1fa$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<ooekvs$gdd$1@news.icm.edu.pl>
<59ab0f60$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
<oofd14$iro$1@news.icm.edu.pl>
<59abcd6d$0$642$65785112@news.neostrada.pl>

FEniks wrote:

> Ja też jeśli już kupuję, to toruńskie "katarzynki." Chyba jedyne, które
> są polane dobrą (prawdziwą) czekoladą. A przynajmniej były, kiedy jadłam
> je ostatnio.

Katarzynki to tylko bez czekolady.
W czekoladzie dobre były te pierniczki:
http://www.produktywsieci.pl/brandbank/big/059010160
20806.jpg
Chociaż czekolada na nich to też zbędny dodatek.

> Chałwę wolę klasyczną.

Ja chałwę jem tylko z Biedronki, z "Odry", inne mi nie podchodzą. Pamiętam,
jak w poprzednim stuleciu sąsiedzi zza Buga przywozili chałwę w puszkach,
"za tysiacz", tamta była rewelacyjna, tłusta, ciągnąca...
BTW, rachatłukum "ze sklepu" i przywiezione prosto z bazaru w kraju
pochodzenia, to zupełnie inne substancje.

J.

www.kontestacja.com