Re: Lody domowe

Data: 2017-09-09 09:32:33
Temat: Re: Lody domowe
Od: Qrczak <q...@q...pl>

Dnia 2017-09-07 18:48, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Dajesz nadzieję:-). W sumie to ja się wtedy( czyli dawno temu) nie
> zastanawiałam, z czego ta chałwa jest. Odniosłam się do dzisiejszej, która
> nie urzeka. Po tą Twoją bułgarska to trzeba jechac osobiście do Bułgarii,
> czy nabyłaś gdzieś drogą kupna na miejscu?

Niestety bułgarska z Bułgarii.

> BTW, jak chleb?

Chleb chwilowo wypadł z grafiku. Teraz w kuchni króluje kwas buraczany,
a pomidory i sałaty w serwerowni.

> Odkryłam winowajcę. Gdańskie Młyny poszły za ciosem i polepszają czymś mąkę.
> Sytuację ratuje zakwas na bio- eko z wyższej półki cenowej.

No to sobie polepszyli... nie ma co.
BTW chleba - czy Ty żytni jakoś długo miądlisz ręcamy, zanim wyłożysz
bochenki do wyrastania?