Re: MINUSY DO

From: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: MINUSY DO
Date: Thu, 14 Mar 2002 15:53:37 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl
<a5rhrf$cr2$1@news.onet.pl> <a5t3uu$228$1@news.onet.pl>
<a5tepv$ghf$1@news.tpi.pl> <a60nh7$kts$1@news.onet.pl>
<a62777$52r$1@news.tpi.pl> <a64s0s$93u$1@news.onet.pl>
<a64tve$kcj$1@news.tpi.pl> <a67s8h$gbq$1@news.onet.pl>
<a69ue3$et7$1@news.tpi.pl> <a6ag07$sd9$1@news.onet.pl>
<a6amcd$n70$1@news.tpi.pl> <a6d4an$t20$1@news.onet.pl>
<a6e1qo$flq$1@news.tpi.pl> <a6ibti$abl$1@news.onet.pl>
<a6kan2$gm7$1@news.tpi.pl> <a6l9r7$hql$1@news.onet.pl>
<a6n7rs$q0b$1@news.tpi.pl> <a6o2hr$496$1@news.onet.pl>
<a6pekf$8vr$1@news.tpi.pl>

dyskusyjnych napisał:a6o2hr$496$...@n...onet.pl...

> I dalej moglibysmy sobie dyskutowac :)))
> Zobaczylabys jak to jest ;)))

Ty też byś zobaczył ;)))

> Bo wlasnie o to mi chodzi. Jak juz sobie stworzycie
> ta jedna wielka Arkadie;) to co bedziecie robic z nadmiarem
> bialka?

Oddamy Ci za darmo! I tartak teeż... ;)))

> Tylko co innego niedozywienie a co innego glodowka.

Oponka na brzuchu nie jest dowodem dobrego zdrowia, a może być właśnie
objawem niedożywienia i dalszych tego konsekwencji (chorób),
pozory często mylą.

> A optymalni sa przekonani o szkodliwosci glodowki,
> dlaczego?

Dla tego samego, dla czego nie lubimy pustego potfela, pustej kasy, dziury w
budżecie, "zaciskania pasa" itp. nieprzyjemnych zjawisk.
Dobra firma dba o to, by nie stracić płynności i nie jechać na rezerwach.
Przewidujący kierowca dba, by w baku było więcej paliwa, niż tylko rezerwa.
Gdy wcześniej o tym nie pomyślisz, możesz pod którąś górkę nie podjechać...
:(

> 'Gdyby biskup, ktoremu sie zmarlo ostatnio.
> Tez nie mial cukrzycy i nie zjadl mniej bo sie
> bal byc moze by zyl jeszcze.'
> To co on sie bal zjesc tluszczu zwierzecego?

Ja nie mam pojęcia jak on się odżywiał i czy na coś był chory. Prasa
doniosła jedynie: "był zmęczony, prawdopodobnie zasnął za kierownicą".
Nie chcę snuć bezpodstawnych domysłów. O wynikach sekcji nic mi nie wiadomo,
i czy w ogóle były robione.

> Krysiu ja znam swoj organizm i zapewniam
> Cie ze nie chce nikogo zabic, gdybym
> tylko mial jakies problemy to jechal z nami
> 2 kierowca i moglbym sobie siedziec
> z prawej strony.

Z pewnością Hubert Wagner też do wczoraj był o tym przekonany, i ten biskup
też, i wielu wielu innych... :(

> No i jak was tu nie traktowac jako sekte ;))

BTW, BTW, BTW ???
Tak. Dla zdrowia ludzi, ten stosunek
powinien być najważniejszy... ;)))
On normalizuje wszystkie inne stosunki... ;)))

> Rozumiem ze jak juz lekarz JK zostanie
> naczelnym, TIRowcy beda mogli prowadzic
> po 30 godzin bez przerwy? O Opty oczywiscie
> mowie, nie takim zwyklym kierowcy.

Grzesiu, co się z tą Twoją wyobraźnią dzieje? ;)))
Takie opcje są... nieoptymalne : )

> pozdrawiam Chaciur

Pozdrawiam
Krystyna