Re: Mąka na pizz

Data: 2004-06-18 07:59:08
Temat: Re: Mąka na pizz
Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl>

Użytkownik Magdalena Fabrykowska-Młotek napisał:

> "Kasia L." <l...@p...onet.pl> wrote in
> (...)

> Ależ wklepię wieczorkiem ;)

> Głównie do Rzymu (wyjazd służbowy, więc mam ograniczony czas na zakupy).
> Dzięki za rady. Zobaczę co uda mi się przywieźć.
Nie wiem w jaka czesc Rzymu uderzasz, ale jesli bedziesz w okolicach
Koloseum to polecam plac Piazza Vittorio Emanuelle III - jest tam super
targ - kupisz wszystkie produkty wyzej wymienione plus naprawde tysiac
innych jeszcze.
Na tym targu ja zawsze sobie chwalilam orzeszki pistacjowe solone - 1
euro za 1 kg - raj!!!!!!

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl