Masło - ile cię cenić trzeba?

21. Data: 2017-09-21 15:26:46

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Skądś musi brać na pińcsetplusy. A im wyższe ceny, tym wyższe wpływy z VAT.
> Jak się przykręca śrubę przedsiębiorcom, to oni sobie muszą odbić. I płaci
> konsument. By żyło się lepiej w dobrej zmianie.

Widzę, że za PO było Ci lepi :->

--
XL

22. Data: 2017-09-21 16:32:35

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Widzę, że za PO było Ci lepi :->

Niedowidzisz. Skoro "by żyło się lepiej w dobrej zmianie" jest dla ciebie
niezrozumiałe, to może przemówi dobitne "PiSPO jedno zło".

J.

www.kontestacja.com

23. Data: 2017-09-21 17:35:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Niedowidzisz. Skoro "by żyło się lepiej w dobrej zmianie" jest dla ciebie
> niezrozumiałe, to może przemówi dobitne "PiSPO jedno zło".

A co byłoby Dobre?

--
XL

24. Data: 2017-09-21 18:30:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 15:16, XL pisze:

> ROZDAWNICTWEM RZĄDU!

E tam, chyba stać Cię na coś więcej niż powtarzanie. Założę się że masz
jakąś własna teorię w tej kwestii.

25. Data: 2017-09-21 19:01:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> E tam, chyba stać Cię na coś więcej niż powtarzanie. Założę się że masz
> jakąś własna teorię w tej kwestii.

Nie mam. Na takie sprawy nie teorie, lecz argumenty.

http://businessinsider.com.pl/polityka/premier-beata
-szydlo-a-podwyzka-oc/mv9b95p

http://businessinsider.com.pl/finanse/podwyzki-oc-dl
aczego-oc-drozeje-w-2017-roku/z9kt8y7

--
XL

26. Data: 2017-09-21 19:26:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 12:46, Animka pisze:
> Dostałeś jakis podarunek pieniężny od rządu? Mnie nic nie dali.

Być może jesteśmy ulubieńcami Bogów, ale na pewno nie naszych władców. I
zdaje się jesteśmy dla wladz tylko po ta aby sponsorować ich "dobroć"
dla innych.

27. Data: 2017-09-21 19:26:47

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 12:49, Animka pisze:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/prezes-
tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

Nie ulega wątpliwości że w sferach rządowych wypadki drogowe biją
wszelkie rekordy, ale to chyba nie argument aby podnosić składki OC
wszystkim Polakom?

28. Data: 2017-09-21 19:31:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 19:01, XL pisze:

> Nie mam. Na takie sprawy nie teorie, lecz argumenty.

> [...]

A kiełbasa polska pieczona, a parówki drobiowe, żółty ser, karty
pamięci, dyski SSD i wiele wiele innych rzeczy?

29. Data: 2017-09-21 19:46:31

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 13:03, krys pisze:

> Skądś musi brać na pińcsetplusy. A im wyższe ceny, tym wyższe wpływy z VAT.
> Jak się przykręca śrubę przedsiębiorcom, to oni sobie muszą odbić. I płaci
> konsument. By żyło się lepiej w dobrej zmianie.
Dla Rydzyka i na swoje podwyżki płac i nagrody może musieli podwyższyć ceny.
Pińcet plus to jest źdźbło we stogu siana ;-)

--
animka

30. Data: 2017-09-21 20:13:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 19:26, Trybun pisze:

> Być może jesteśmy ulubieńcami Bogów, ale na pewno nie naszych władców.
> I zdaje się jesteśmy dla wladz tylko po ta aby sponsorować ich
> "dobroć" dla innych.

Bogowie też kochają tylko bogatych- niezależnie od tego czy są wierzący
czy niewierzący.

--
animka

Mięso puchnie