Masło - ile cię cenić trzeba?

301. Data: 2017-10-05 19:11:16

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 14:09, Trybun pisze:

> No i nie chcesz, nie możesz to nie idziesz do pracy w niedzielę. Ale
> innym chcącym pracować nie zabraniaj. Czy jak złamiesz paznokieć to
> zaraz całą rękę musisz odcinać?

> Dni wolne to przywilej a nie przymus, i od tego zacznijmy.

> Piszę już od kilkunastu wiadomości o tym samym a to ciągle nie dociera.
> Ja jestem zainteresowanym klientem, są wśród personelu chętni aby mi
> sprzedawać w niedzielę - co w tej konfiguracji robisz Ty?
>
> Nakazywać to oni mogą coś swojemu psu. na dyktowanie ludziom swojego
> stylu życia mojej zgody nie ma.

Przepraszam za kolokwializm, ale pierdolisz, i to ostro.
W Twoim światopoglądzie, pracownicy sklepów idą do pracy dla
satysfakcji, dla zagospodarowania wolnego czasu, dlatego, że w TV nie ma
nic ciekawego etc.

Nie! Oni kurwa idą do pracy, bo nie mają co do gara włożyć!
Są niewolnikami zmuszanym do pracy głodem!

Jasne, że idą do pracy "dobrowolnie". Tylko że jeśli nie pójdą, to im na
czynsz zabraknie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

302. Data: 2017-10-05 19:19:59

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 14:10, Trybun pisze:

> Bardzo chętnie zobaczę te Twoje propozycje zmian. Bo ten zakaz jako żywo
> nie tylko nie dodaje godności ludziom a wręcz jeszcze bardziej ich
> sprowadza do roli posłusznego bydła.

Byłem dwa tygodnie temu w Paryżu i proponują takie zmiany, jak tam są
wprowadzone od dawna.

SGT a także inne związki wywalczyły limitowany czas pracy, godne
zarobki, prawa do urlopów etc.
Da się?!

Ludzie siedzą w kawiarniach, piwiarniach i gdzie tylko chcą, i mają w
dupie zapierdalanie na chlebodawców w soboty i niedziele.

Sam z tego faktu korzystałem i zastępowałem czasem różnych specjalistów,
którzy akurat mieli urlop.
Oczywiście moja stawka była znacznie wyższa niż ichnia:)

303. Data: 2017-10-05 19:21:00

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 14:11, Trybun pisze:

> Bratanica pracowała w takim sklepie - personel nieomal bił się o pracę w
> niedziele. Pracujący mieli naliczaną podwójna stawkę i ekstra premię.

Dobrze wytresowany element! :D

304. Data: 2017-10-05 19:24:01

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 17:22, XL pisze:

> Tylko dlaczego ten ,,każdy" (bo ja nie) chce tego ,,wyboru" (ależ paskudny
> eufemizm) dopiero wtedy, kiedy już można nim obciążyć sumienie innych
> ludzi? Przecież ten wybór każdy ma JUŻ TERAZ! W cholerę na most i hop -
> już teraz możecie ,,wybierać", po co czekać?
> Czemu nie chcecie? :->

Nadzieja.
Mówi Ci to coś?

305. Data: 2017-10-05 20:01:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> którzy akurat mieli urlop.
> Oczywiście moja stawka była znacznie wyższa niż ichnia:)

A moja córka po urlopie w Stanach z radością wróciła do Polski i ani myśli
o zawodowej przyszłości tamże. Młodzi Amerykanie jak usłyszeli od niej, ile
ma urlopu w roku i ile polskie kobiety mają macierzyńskiego, a ich
mężczyźni ew. tatowego - za głowy się brali. Oni, z identycznym stażem,
mają ledwie tydzień urlopu na rok! Macierzyńskiego nie pamiętam ile, no ale
jakiś miesiąc chyba! I ojciec raczej tylko kilka dni.
Moja dziewucha powiedziała, że W ŻYCIU nie chce żyć i pracować w Stanach.
Oni tam żyją w pracy i pracują bez chwili na prawdziwe życie.
--
XL

306. Data: 2017-10-05 20:03:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Nadzieja.
> Mówi Ci to coś?

A niby na co? Na 200 lat życia? Przecież chyba nie na nieśmiertelność, a w
Boga przecież (podobno) nie wierzysz :->

--
XL

307. Data: 2017-10-06 07:56:23

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 20:01, XL pisze:

> [...]
> Moja dziewucha powiedziała, że W ŻYCIU nie chce żyć i pracować w Stanach.
> Oni tam żyją w pracy i pracują bez chwili na prawdziwe życie.

No to piszemy o dwóch rożnych sprawach (i krajach) :)

308. Data: 2017-10-06 07:58:07

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 20:03, XL pisze:

> A niby na co? Na 200 lat życia? Przecież chyba nie na nieśmiertelność, a w
> Boga przecież (podobno) nie wierzysz :->

Ja mam miedzy innymi nadzieję na kilka spokojnych lat na emeryturze.
Uważasz, że już powinienem skakać z mostu?

309. Data: 2017-10-06 09:01:35

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 17:12, XL pisze:

> Dlaczego blachy? Ty przecież dostawałeś realne pieniądze.

Muszę cię zmartwić - oni też dostawali pieniądze. Ekwiwalent obliczany
był z ceny blachy menniczej na giełdzie bodajże londyńskiej :)
pozdr
Stefan

310. Data: 2017-10-06 09:58:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> No to piszemy o dwóch rożnych sprawach (i krajach) :)

No nie różnych. Piszemy porównawczo o SWOICH wrażeniach na temat Polski.

--
XL

Mięso puchnie
sliwki - biały osad