Re: Meni świąteczne czy adwentowe?

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Meni świąteczne czy adwentowe?
Date: Thu, 28 Dec 2017 18:59:30 +0100

>...Czy to zdrowe jest, żeby w trzy dni zjeść trzy duże kilogramowe
>pierniki?????
> I to prócz innych ulubionych smakołyków, oczekiwanych cały rok,
> spożywanych w ilościach równie strasznych jak ten >piernik?????? To nie
> może być zdrowe, wiem... Ale czy naprawdę menu świąteczne ma być ,,zdrowe"?

No właśnie. Nie idzie o ilość a o rodzaj potraw.
Jak by to bylo cały adwent, a może nawet jesień, wszystkiego troszkę: dziś
kapustka, jutro karp, w niedzielę makowiec, potem pierniczek....
to nikt by się nie obżerał, bo by miał więcej czasu na to jedzenie, a nie 3
dni, jak w tym roku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)