Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ... Re: Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ..

Re: Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ..

From: Juanitos <j...@p...me.uk>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nadciśnienie pewnie raz kolejny ;) pisane lekko na wesoło ..
Date: Fri, 27 Apr 2007 07:23:42 +0200

Maja napisał(a):

> A nie masz tradycyjnego ciśnieniomierza?
> Elektroniczne bardzo często przekłamują.

Oczywiście ta Pani jak zwykle pisze bzdury, na każdy temat ale pisze. To
stan wielce chorobliwy. Jeżeli zakupiłeś aparat z normalnym mankietem,
to w obecnej chwili nic lepszego nie ma na rynku nawet zawodowców.
Porównywanie jakości pomiarów z takiego aparatu do manometrycznego, to
jak mówią "żenada", a ja dodam "skrajna niewiedza"...

Wyniki masz paskudne i dobrze że biegniesz do lekarza. Nie zapomnij
powiedzieć, że zawodowo uprawiałeś kajakarstwo. Jak to będzie lekarz z
prawdziwego zdarzenia to z tego faktu wyciągnie odpowiednie wnioski...

Pozdrawiam
Juanitos