Najlepsza śmietana

11. Data: 2015-11-03 12:13:26

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 11:09:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> a dlaczego nie ma? widać się nie opłaca.

Niestety zgadza się. Bo ludziska dają nabierajać na g#$%o co to owineło się w
papierek i udaje że cukierek. A tak w ogóle co do przyczyn, to trzeba by wejść w
tematy polityczne. Jednak nie wprowadzajmy szamba do kuchni...

12. Data: 2015-11-03 13:12:06

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Ale sie karwa kawka porobiło... Dupne sklepy są, kartek nie ma, a ludziska
> korzystają z globalnej sieci komputerowej, coby dowiedzieć się gdzie jest
> dobre mleko i śmietana. JAPIERDOLE!!! A było tak, że nie trza było łazić
> do sklepa bo chłop co rano donosił butlę/dwie pod drzwi. Z niebieskim lub
> złotawym sreberkiem, jak kto wolał. I śmietanka z tego była, i zsiadłe, i
> zajebiste serki z tego dało się zrobić. A śmietanka, to była sprzedawana w
> takich mniejszych buteleczkach. Grosze to kosztowało, smak niestety
> dzisiaj nieosiągalny. No chyba że bezpośrednio ze wsi.

Za Komuny to było to, nie? :-(

13. Data: 2015-11-03 14:55:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 13:12:05 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Za Komuny to było to, nie? :-(

Jak nie, jak tak :(

14. Data: 2015-11-03 15:34:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Jak nie, jak tak :(

Zawsze mnie zastanawiała taka wybiórcza pamięć historii
dla ludzi wspominających ciepło komunizm...

15. Data: 2015-11-03 16:21:34

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 15:34:08 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> Zawsze mnie zastanawiała taka wybiórcza pamięć historii
> dla ludzi wspominających ciepło komunizm...

No dobra, chujowe było to mleko. Teraz lepiej? I chujowy był poziom nauczania
przedmiotów ścisłych, i chujowo było że pomimo zdanej matury trza było zdawać
egzaminy wstępne na studia, i chujowo było że podręczniki do nauki były w całym kraju
takie same, i chujowo było że kolejny rocznik mógł z nich dalej korzystać, i chujowo
było że w szkołach podstawowych była stołówka z obiadem za grosze, i chujowo było że
żłobki i przedszkola były ogólnodostępne za grosze, i chujowo było że Kowalski mógł
se pojechać z Rodziną na wczasy FWP raz do roku..

No ale tak wypasionych bryk na darmowych autostradach nie było:(( Teraz są!! Ino
dorośli jakoś nie palą się do prokreacji, bo bryka i kredyt NAJWAŻNIEJSZE!!

I za komuny paszportu przy dupie nie było. Dzisiaj jest, ale gdzie tu jechać?!
Do podróży w kraje Eurabskie paszport nie jest potrzebny, wystarczy dow.os. Ino
trochę strach... No bo jeżeli w jakimś tam Piździdorfie liczącym 100 mieszkańców
Makrela dokwaterowała 800 muslimów, to JAPIERDOLE!!!

Do Tunezji też odradzam, bo na plaży mogą pojechać z kałacha. U tutenchamonów latawce
spadają...

Mamy za to wielkiego sojusznika za wielką wodą!! Ino tenże drzwi przed Tobą nie
otwiera, wręcz mówi WYPIERDALAJ!.

==============

Zastanawiaj się dalej nad wybiórczą pamięcią historyczną.....

P.S. Przepraszam "kuchniowiczów" za wywody o charakterze nie mającym nic wspólnego z
tematyką grupy. Nie wytrzymałem...

16. Data: 2015-11-03 16:34:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> No dobra, chujowe było to mleko. Teraz lepiej?

:-)) Mleko mogło być super, gorzej z jajkami chłodniczymi.

> [...]
> że żłobki i przedszkola były ogólnodostępne za grosze,
> i chujowo było że Kowalski mógł se pojechać z Rodziną

:-)

> [...]
>
> ==============
>
> Zastanawiaj się dalej nad wybiórczą pamięcią historyczną.....

Twoja pamięć jest wybiórcza, bo pamiętasz tylko to co według
Ciebie było dobre (choć ja bym wczasów pracowniczych ani
stołówek czy ówczesnych barów mlecznych ani żłobków lub
przedszkoli do tej grupy nie zaliczał).
Nie pamiętasz negatywów, i o to mi chodziło z wybiórczością.

> P.S. Przepraszam "kuchniowiczów" za wywody
> o charakterze nie mającym nic wspólnego
> z tematyką grupy. Nie wytrzymałem...

No widzę, że Cię poniosło...

17. Data: 2015-11-03 17:10:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 16:34:03 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> :-)) Mleko mogło być super, gorzej z jajkami chłodniczymi.

I ze sznurkiem do snopowiązałek :))

> :-)

Nie ma nic do śmiacia:((

> [...]
> przedszkoli do tej grupy nie zaliczał).
> Nie pamiętasz negatywów, i o to mi chodziło z wybiórczością.

Żłobków i przedszkoli byś nie zaliczał do tej grupy?! FWP też nie?! Weź przestań...
Ależ jak najbardziej pamiętam negatywy!! Pamiętam fajki na kartki, ocet i herbatę
Ulung na półkach. Pamiętam kolejki po byle co!!

Looknij se do pośredniaka, tam teraz są kolejki po byle co, i takie byle co mi co
tydzień chcą wcisnąć.

> No widzę, że Cię poniosło...

Bywa i tak...

18. Data: 2015-11-03 17:15:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> I ze sznurkiem do snopowiązałek :))

To w ogóle cud że jakies snopowiązałki były!
Przecież to szczyt techniki, a głupi chłop na sznurek narzekał
zamiast się cieszyć że ma dostęp do takiej ufockiej technologii...

> Nie ma nic do śmiacia:((

No rozbawił mnie Twój dobór zalet...

> Żłobków i przedszkoli byś nie zaliczał do tej grupy?!
> FWP też nie?! Weź przestań...

Tak, bo zamiast "funduszu wczasów pracowniczych" wolałbym
mieć wystarczającą pensję abym mógł sobie pojechać tam
gdzie chcę samemu, bez przydziałów i limitów...

A przedszkola to niemiło wspominam z dzieciństwa :-P

> Ależ jak najbardziej pamiętam negatywy!!
> Pamiętam fajki na kartki, ocet i herbatę Ulung
> na półkach. Pamiętam kolejki po byle co!!

A machlojki, lewactwo, brak kompetencji, konieczność
"załatwiania" wszystkiego i wszędzie, lizanie tyłka PZPR,
prześladowania niewygodnych, morderstwa wywrotowców itp...

> Looknij se do pośredniaka, tam teraz są kolejki
> po byle co, i takie byle co mi co tydzień chcą wcisnąć.

Nie wiem co to pośredniak.

19. Data: 2015-11-03 17:20:03

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 17:10:07 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

> Looknij se do pośredniaka, tam teraz są kolejki po byle co, i takie byle co mi co
tydzień chcą wcisnąć.

============

Mam na myśli petentów pośredniaka, bo właśnie takie byle co, z trzema literkami i
kropką przed nazwiskiem nie wie nawet jaka jest 1-sza pochodna funkcji y(x)=a*x+b.W
ogóle nie wiedzą co to jest pochodna funkcji. I oni chcą coś u mnie projektować..
Boszsz...

20. Data: 2015-11-03 17:46:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

> [...]
> jaka jest 1-sza pochodna funkcji y(x)=a*x+b.
> W ogóle nie wiedzą co to jest pochodna funkcji.
> I oni chcą coś u mnie projektować.. Boszsz...

Może czas zmienić rekrutera, skoro nie zadowolony jesteś
z kandydatów których Ci podsyłają - widać mają sposób
filtrowania zgłoszeń skopany.

Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)