Re: Najlepsze sztuczne łzy

Data: 2010-06-07 13:08:20
Temat: Re: Najlepsze sztuczne łzy
Od: Fragile Maja <s...@o...pl>

Dnia Fri, 4 Jun 2010 10:34:31 +0200, Negatyw napisał(a):

> Witam
> Antidotum na siedzenie przy kompie...
>
> Produkt produktowi nierówny.
> Podobno:
> http://www.i-apteka.pl/product-pol-559-ARTELAC-kropl
e-10ml.html
> ma dużą lepkość i daje ulgę na dłużej.
> Co polecacie?

Np. Hylo-Comod, Hylo-gel, PVP-Comod (Ursapharm) lub Hyabak, Filmabak
(Laboratoires Thea).Sa to preparaty nie zawierajace srodkow konserwujacych,
a wiec zdecydowanie lepiej tolerowane przez niektorych pacjentow, i
polecane przez okulistow. Obie firmy maja dosc bogata oferte preparatow
nawilzajacych, tak wiec mozna sobie cos dobrac.
Ja osobiscie (a mam niezwykle wrazliwe oczy) zdecydowanie lepiej toleruje
np. Hylo-Comod czy Hylo-Gel niz Systane. Ale mysle, ze to kwestia bardzo
indywidualna. Kiedys stosowalam krople Systane, ale po wyprobowaniu
Hylo-Comodu i Hyabaku, juz do nich nie wroce :)

Pozdrawiam :)
M.