Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe

Data: 2021-02-01 11:11:07
Temat: Re: Najmodniejsze sałatki warstwowe
Od: dwa cepeliny <d...@g...com>

On Sunday, January 31, 2021 at 2:16:57 PM UTC+1, FEniks wrote:
> [...]
kucharski zrobi na talerzu smugę z sosu dwa bryzgi w poprzek z pesto i na koniec
kleks z żurawin do tego poda hipsterskie smufi z zielska w imię ostatnich odkryć
naukowych to nie moja bajka...
> Rozumiem. Każdy ma prawo do własnych upodobań. Warto jednak mieć na
> uwadze, że gdyby nie wcześniejsze eksperymenty wielu pokoleń (nie
> wszystkie z pewnością od razu udane), to te stare książki kucharskie by
> nie powstały.

> Mocne, nie powiem. Ale mnie się wydaje wręcz odwrotnie - kiedy człowiek
> przestanie wymyślać, to dopiero będzie koniec homo sapiens.
>
> Ewa
>
> homo experiens

Do czego doprowadziło to wymyślanie i eksperymentowanie...? Jemy pasze dla zwierząt
zmutowanie warzywa naświetlane UV
rakotwórczą soję sztuczne mięso...wszystko nasycone E... E... E... diety rujnujące
zdrowie...

Ludzie przestali myśleć a nie wymyślać.
Rozumienie swoich działań i umiejętność przewidywania konsekwencji tych działań to
jest myślenie.
Tego nie ma bo panuje ogólnie akceptowany hedonizm który zawsze prowadzi do
katastrofy.

Pomyśl tylko Slow Food... zakwas ... eko... to są słowa które wprowadzają nową modę
na coś co modą przecież nie jest.

Za pewien czas zobaczysz książkę z przepisami wymyślonymi przez sztuczną
inteligencję
(a raczej należy napisać Sztuczną Głupotę). To będzie prawdziwy boom wśród
oszołomów.)))

Tak... to jest definitywny koniec Homo Sapiens i odnosi się to nie tylko do pożal się
Boże celebrytów kreujących nowe trendy w żywieniu ale do wszystkiego dookoła.

Pisać tych truizmów nie musiałem ale pomyślałem że kto wie ... ktoś może to kiedyś
przeczyta ... pomyśli...zgodzi się ... i wyrzuci kolorową warstwową spamową sałatkę
do kosza raz na zawsze.)))