Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

Data: 2019-11-14 20:36:49
Temat: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 14/11/2019 o 15:51, m...@g...com pisze:
> [...]
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> trybunę ludu.
> Ztego ze sugerujesz wybiorczosc uPOdobaniowa tez wiele mozna wywnioskowac.

> celowo narobił ci na marynarkę.
> A co tu udowadniac?! Slowo "cel" sugeruje ze swoja osobe mozna uznawac za pepek
wszechswiata atakowany przez "demona przypadku" lub w POgodniejszej wersji osobowosci
przez "POczucie humoru Pana Boga". Ale to nie neguje racjonalnosci postrzegania
ciagow przyczynowo-skutkowych typu skad sie wzial lisc lub ptasie gwienko na
trajektorii kolizyjnej z Twoja Jaznia ;)
> Idac tym tropem natykamy sie na pytania o przyczyne powstania zycia i tu darwinizm
daje ciala i zawsze bedzie dawal wbrew prezentowanej nadal przez coPOniektorych
logice zyczeniowej bo dobor naturalny typu przypadkowych mutacji nauka juz uznala za
wykluczony. Sam Darwin napisal ze gdy sie okaze ze istnieja w przyrodzie nieusuwalne
zlozonosci to jego "teoria" okaze sie bledna.

no zara, to kto lub co lamie mi pudelka na kompakty? rozwiniety Lamacz
Okladek czy to juz sPISek?

--
gazebo