Re: Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Niby kuchennie, a jednak psychologicznie :-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 17 Jun 2015 12:42:27 +0200

Dnia Wed, 17 Jun 2015 09:03:33 +0200, stefan napisał(a):

> [...]
a_jedzeniu_1000_zl_miesiecznie___CYKL.html

> Ja raczej rzadko chodzę do Almy, Dudusia i innych super i hipermarketów.

Ja chodzę do Tesco/Lidl/Biedronka raz-dwa w miesiącu, po tzw art. sypkie
(mąka, cukier, makaron, kasza itp) oraz masło, olej oraz warzywa i ryby.
Mleko, ser, śmietana, jaja - od pani Baby raz w tygodniu w piątek: za 3 l
tłustego, nieodciąganego mleka, kilogramowy, wspaniały i dobrze odciśnięty
ser, pół litra gęstej, że łyżka stoi, śmietany i 20 jajek płacę 35 zł. To
tanio, tak uważam - czy się mylę? No ale nawet jeśli w sklepie za tyle samo
wyjdzie mniej (a nie wiem, bo nie kupuję tam), to jakość bez porównania.

> Kupuję w pobliskich osiedlakach, na placu targowym, jak jest okazja to
> na i ze wsi.Z powodów diet lekarskich wielu rzeczy mi nie wolno, muszę
> jeść świeżutkie. Jestem sam, 1 w miesiącu mam gości - córkę i syna z
> rodzinami. Raz w miesiącu - spotkanie z przyjaciółmi. Wydaję około
> 650-700 zł miesięcznie na wyżywienie. Ile oszczędzam? Nie wiem...

A ja niestety nie wiem, ile (w ogólnej puli pieniędzy tzw na życie) wydaję
na samo jedzenie - chyba nadal za dużo, pomimo, jak wiesz, mojego
zamiłowania do robienia przetworów i wędzonek. Ponieważ chcę zacząć
bardziej racjonalnie gospodarować ciężko zarobionymi pieniędzmi, ten
artykuł dał mi bodziec. Ciekawe, czy mi się uda.

--

XL http://tiny.pl/gqpzr