Re: Niebezpieczne hobby męża - jak mam pokonać strach?

From: Magdalena <m...@i...gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niebezpieczne hobby męża - jak mam pokonać strach?
Date: Tue, 18 Mar 2003 11:41:14 +0100

Basia Zygmańska napisał(a):

> Mam dokładnie taki sam problem, ale w przypadku mężczyzn nic nie można
> poradzić, jak sobie coś wymyślą (zwykle głupio) to do tego z uporem
> dziecka dążą.
>
> Przepraszam ale czy tak zawsze piszesz o hobby swojego męża ?
> Ja tak wcale nie uważam.
> Mimo ze sama nie uprawiam wspinaczki ani nurkowania w życiu nie
> napisałabym ze to głupie.
>
> Wręcz przeciwnie - kocham ludzi z pasją, bo właśnie pasje dodają
> naszemu życiu smaku i uroku.
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia

Jeśli wychodzi się za mąż to bierze się na siebie pewne obowiązki. Ja
też przed małżeństwem miałam swoje hobby jeździłam na koniach i często
bywałam w teatrze. Od urodzenia dzieci nie mogę tego robić bo na
pierwszym miejscu stoją moje obowiązki wobec dzieci. Jednakże dla mojego
męża na pierwszym miejscu stoi jego hobbi dlatego mówię że zachowuje się
głupio. Najpierw należy zająć się dziećmi a potem sobą. Od 10-lat nie
był z dzieckiem na spacerze. Jak mam wolną chwilkę to jadę z dziećmi np.
na basen czy na konie. Jak on ma wolną chwilkę to jedzie nurkować z
kolegami albo na basen z kolegami. Z kolegami nie z dzieckiem. I to mnie
bardzo boli.
Jeśli kobieta stworzona jest do bycia kurą domową a mąż ma prawo być
wiecznym kawalerem to wszystko jest OK.
Magda