Re: No i jeszcze chwalę...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: No i jeszcze chwalę...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sat, 28 Sep 2013 15:52:29 +0200

Dnia Sat, 28 Sep 2013 15:33:54 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Podobne są kabanosy exclusive od Tarczyńskiego. Też cienkie, kruche, z
> dużą zawartością mięsa (piszą, że100g kabanosa z 200g mięsa
> wyprodukowano). Ale tylko wieprzowe, te wszystkie inne wynalazki do niczego.
>
> A czy te francuskie nie są czasem z dodatkiem jakiegoś sera? Bo z tej
> serii z Sokołowa są różne - tradycyjne, francuskie, amerykańskie,
> węgierskie itd.

Nie patrzyłam zbyt dokladnie na skład, ale jest to możliwe. Smakują mi
najbardziej.
Obecnie z powodu rachowania kilokalorii kupuję częsciej "argentyńskie", bo
są z wołowiny i wyglądają na chude. Smak mają dosyć intensywny, wołowy -
bardzo przypominają mi moje kiedyś zrobione jerky, wiec chyba ta wołowina
tam rzeczywiscie jest w miarę uczciwie deklarowana :-)

I otóż w Lidl'u są też podobne kabanoski w różnych smakach - zdaje się
Pikok. Identycznie pakowane, identycznie wyglądają. Najlepsze z tych sa
"wieprzowe". Jednak są nieco mniej wysuszone, ale też smaczne.