Re: Nobliści o Bogu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nobliści o Bogu.
From: XL <i...@g...pl>
<5af74e9c$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<5af7591e$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 13 May 2018 10:27:48 GMT

<Kviat> wrote:

> [ciach próby zmiany tematu i uciekanie od odpowiedzi]
>
> Przestań znowu bredzić na poboczne tematy. Wiara w boga nie ma nic
> wspólnego z logiką, gdyby miała, nie była by wiarą.
> Odpowiedź na proste pytanie, skąd wiesz, że potrzebny jest poziom boga,
> zwyczajnie przerasta cię intelektualnie.
>
> Ty nie wiesz, czy do tego potrzebny jest bóg. Ty w to tylko wierzysz...
>
> Ty nie jesteś zdolna żeby napisać uczciwie: "ja wierzę w istnienie
> boga",

Wielokrotnie to pisałam, cymbale - nawer cytowałam ci tutaj ,,Wierzę w Boga
Ojca Wszechmogącego, stworzyciela Nieba i Ziemi i wszystkich rzeczy
widzialnych i niewidzialnych...".

> ty bezczelnie napiszesz "bóg istnieje".

Jak wyżej, cymbale.

> Ty nie jesteś zdolna uczciwie napisać: JA WIERZĘ, że do tego jest
> potrzebna UKIERUNKOWANA reprodukcja komórkowa na poziomie Boga", ty
> jesteś zakłamana do tego stopnia, że bezczelnie piszesz to jako
> stwierdzenie oczywistości, że tak jest.
>
> Nie. Tak nie jest. Ty tylko i wyłącznie w to wierzysz.
>
> I dlatego nie potrafisz nic sensownego odpowiedzieć na pytanie, skąd to
> wiesz. Tak jak zresztą każdy co mniej inteligentny religiant.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Lem WIERZYŁ, że Bóg nie istnieje. Powiedział to sam. A nawet że ,,WOLI
wierzyć że Bóg nie istnieje".
Czy widzisz tu wahanie? Ja jak najbardziej.

A ty, cymbale, będziesz mi tu bezczelnie powtarzał ,,Bóg nie istnieje". Nie
potrafisz tego udowodnić ani nie potrafi tego udowodnić żadna twoja
,,nauka", choć powinna to umieć, skoro tak twierdzi. W matematyce żadnym
problemem nie jest udowodnienie twierdzenia typu ,,Nie istnieje taka liczba
x, że [warunek]."
Weź swoją ,,naukę" i pogoń do roboty, bo jak na razie to ona na temat
nieistnienia Boga jedynie snuje swoją naukową WIARĘ, którą łakomie karmią
się takie cymbały jak ty.
Tylko człowieka na poziomie stać, jak Lema, na wyważone i jasne podejście -
,,WOLI WIERZYĆ, że Bóg nie istnieje". Reszta gania w krótkich spodenkach z
kijami i radośnie ,,powtarza" - ,,Bóg nie istnieje! Bóg nie istnieje!
Hurraaaa!"

LOL

--
XL