Kacze cycki

131. Data: 2017-11-03 10:37:42

Temat: Re: [OT] [NTG] Re: Kacze cycki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2017 o 10:21 XL <i...@g...pl> pisze:

> Widzę, że tu cała grupa tęskniących za sowieckim ,,dobrem". Boszsz, nie
> wiedziałam, gdzie się obracam...

Ale nie mów, że sała nigdy nie próbowałaś?
Ja rozumiem "ideologiczną" wrogość, ale żeby rozszerzać to na kulinaria?
To chyba lekka przesada...

--
Trefniś

132. Data: 2017-11-03 10:39:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 10:21, XL pisze:

> Widzę, że tu cała grupa tęskniących za sowieckim ,,dobrem". Boszsz, nie
> wiedziałam, gdzie się obracam...

bo "sało" było dobre i tęsknię za nim, za gawroszkami(?) też (pod spirt
były najlepsze), za zdrową wątrobą też tęsknię bo nie mam po co nad
Bajkał jechać (a tam jest co jeść, pić i oglądać)... :)
pozdr
Stefan

133. Data: 2017-11-03 11:25:25

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> no, może nie wesołe miasteczka ale dobry punkt zaopatrywania się
> we wszystko - od "sała" w puszkach po cysterny benzyny a jak kto
> potrzebował kałacha to też kupił...

No ale że akurat na Placu Defilad te kałachy i cysterny z paliwem
lotniczym?! Ale fakt, że jeśli kto bardziej ufał swoim oczom niż
prl-owskim mapom, to wswoim czasie mógł w tym miejscu zobaczyć...
wesołe miasteczko (z którego korzystała przeważnie ludność przyjezdna).

Jarek

--
Zwinęła w ciup usteczka
I poszła precz z miasteczka

134. Data: 2017-11-03 11:33:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> bo "sało" było dobre i tęsknię za nim, za gawroszkami(?) też (pod
> spirt były najlepsze), za zdrową wątrobą też tęsknię bo nie mam
> po co nad Bajkał jechać (a tam jest co jeść, pić i oglądać)... :)

Do oglądania wątroba mało jest potrzebna.

Jarek

--
Śni mi się Bajkał wielki dziś
i strumień -- znawca trzecich wyjść.

135. Data: 2017-11-03 12:14:25

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do oglądania wątroba mało jest potrzebna.
>
> Jarek

Do oglądania Bajkału, jego zakamarków zdrowa wątroba jest koniecznie
potrzebna, oczeń mnogo druzjej... :) a podstawowa miarka oglądania (dla
poprawy ostrości wzroku :)) to stakańczyk
pozdr
Stefan

136. Data: 2017-11-03 12:29:32

Temat: Re: [OT] Re: Kacze cycki
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-03 o 10:26, Trefniś pisze:

> :)
> Czekolada poprawia samopoczucie!
Tobie może poprawia. Każdy ma jakiś swój poprawiacz.
> Jeśli nie chce czekolady, może spalić biustonosz w proteście - taka
> rada grupowego mądrali.

Po co ma spalać. Może do szafy schować.

--
animka

137. Data: 2017-11-03 12:34:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Do oglądania Bajkału, jego zakamarków zdrowa wątroba jest koniecznie
> potrzebna, oczeń mnogo druzjej... :) a podstawowa miarka oglądania
> (dla poprawy ostrości wzroku :)) to stakańczyk

Przez żołądek do serca, przez wątrobę do oka. Rozumiem.

--
Jarek

138. Data: 2017-11-03 12:57:52

Temat: Re: Kacze cycki
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.11.2017 o 23:57, Animka pisze:

> Chyba nigdy tej świątyni nie widziałeś.

Raczej nikt jej nie widział.

Ewa

139. Data: 2017-11-03 12:59:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> PS
> Właśnie przed chwilą przeszedłem przez bramę ulucy Śniadeckich na MDM-ie.
> Tą, co to "nie jest tajemnicą", że ma "szerokość i wysokość i wysokość
> specjalnie dobraną do wymiarów ruskiego czołgu". Gdybym tego nie wiedział,
> to mógłbym przysiąć, że widziałem podobnej wielkości bramy budowane już
> w średniowieczu.

Racja! Ileż ruskich czołgów weszłoby na Campo dei Miracoli w Pizie! A
może i jakiś ruski helikopter by tam wylądował.

Ewa

140. Data: 2017-11-03 13:18:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z wielkim rozbawieniem przeczytałem o "burzeniu całych kwartałów ulic"
> pod trasę W-Z zaprojektowaną specjalnie dla ruskich czołgów. Nawet nie
> chodzi o to, że nie było czego burzyć (polecam aplikację Google Earth,
> która ma dla Warszawy historyczne zdjęcia lotnicze z 1935 i 1945 roku).

Zdaje się, że wyburzenia to historia Warszawie zapewniła zupełnie
niezależnie od planów urbanistycznych.

> [...]
> między innymi z powodu konieczności wyburzeń, i to w historycznym
> centrum miasta. Pomysłu z tunelem nikt wtedy nawet nie śmiał rozważać.
> A jest on świetnym rozwiązaniem komunikacyjnym. Oczywiście "szeroką
> arterią" jest on tylko z punktu widzenia podklieleckiej wsi. Słabo znam
> się na wojskowości, ale zdaje mi się, że taką dziurkę w ziemi łatwiej
> zatkać niż budować barykadę. Dzisiaj w ogóle ta trasa ma marginalne
> znaczenie, a te kilka nowych, naprawdę szerokich, też zakorkowane.
> Nawet w czasie, gdy akurat ruskie czołgi nimi nie jadą.

Gdybyśmy się mieli na budowle obrażać za ich historyczność, to dużo
mielibyśmy do burzenia. We Wrocławiu także.

> Nie rozczulam się zbytnio nad estetyką szklanych wież, nad tym, jak jedna
> pasuje do drugiej. Pod tym względem większość miast świata jest podobna.
> Ale spodobał mi się ostatnio Plac Europejski. To nowy nabytek Warszawy,
> harmonijnie zorganizowana przestrzeń wokół kompleksu biurowego.

Byłam w pobliżu, ale nie zwróciłam uwagi. Na googlach widać, że to
dopiero w budowie, ale z góry wygląda ciekawie. Przynajmniej te 3
wieżowce jakoś ze sobą współgrają.

Ewa

Dynia po raz enty
Efekt...?
Kanapka Elvisa.
NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?