Re: Oby Wam smacznie zawsze było!

Date: Mon, 09 Mar 2015 12:57:52 +0100
From: wolim <n...@p...tu>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Oby Wam smacznie zawsze było!

W dniu 2015-03-09 o 12:11, FEniks pisze:

> W którym konkretnie pudrze to wyczuwasz?

Ja również uważam, że cukier puder jest mało smaczny. Zalatuje mi czymś.
Nigdy nie wpadłem, że mogą to być jakieś antyzbrylacze, ale być może...
W każdym razie, z rzadka zdarza mi się, że w kuchni zabraknie cukru.
Wtedy herbatę słodzę takim w pudrze. Po pierwsze, herbata czymś
zalatuje, po drugie, na powierzchni unosi się jakiś dziwny nalot. To
znaczy, zdarzało mi się słodzić, bo po kilku razach, już tego cholerstwa
w ogóle nie używam.

Mielić cukru nie próbowałem samodzielnie, bo u mnie w domu raczej się
cukru pudru nie używa, stąd szkoda zachodu. My jesteśmy ignorantami
cukierniczymi. Jak mamy zjeść placka, to idziemy w gości, albo
ostatecznie kupujemy w cukierni od wielkiego dzwonu. Po prostu nie
przepadamy za wyrobami cukierniczymi :)
Szczerze mówiąc, dzieci też nie przepadają. Jak im się tort kupi na
urodziny, to połowa zostaje. A torty kupujemy pyszne, żeby mi nikt nie
zarzucił, z cukierni z dziada pradziada, z tradycjami, którą mamy w okolicy.

Pozdrawiam,
MW